5/5 - (1 امتیاز)

مراحل اختصاص تکنسین

مراحل اختصاص تکنسین به این صورت می باشد که پس از ثبت سفارش خدمات شما مشتری گرانقدر بصورت تلفنی یا آنلاین، کار شما به مدیریت بخش خدمات ارجاع میگردد. با مدیریت مدیر بخش خدمات و متناسب با آدرس، مارک و مدل و ایراد دستگاه، بین تکنسینهایی که در سطح مناطق تحت پوشش آماده به کار میباشند، بهترین گزینه انتخاب و ایشان پیگیر تعمیر دستگاه شما میگردد.

تکنسین موظف میگردد تا کار تعمیر و سرویس دستگاه شما را تا انتها پیگیری نماید و در نهایت دستگاه را بدون ایراد به شما تحویل نماید.

لازم بذکر است در صورتی که شما مشتری گرانقدر نسبت به هر یک از مراحل کار شکایتی داشته باشید، با ثبت فرم شکایات در قسمت فوتر صفحه اصلی میتوانید شکایت خود را ثبت نمایید تا با ارجاع به واحد مربوطه و نهایتا مدیریت مرکز خدمات دکتر فنی نسبت به پیگیری شکایت شما اقدام گردد.

مرحله اول

در این مرحله می توانید درخواست های خود مبنی بر نصب، سرویس و نگهداری و یا تعمیرات (پکیج، کولر گازی، تاسیسات و موتورخانه) خود را به صورت آنلاین در وب سایت  و یا به صورت تلفنی با کارشناسان فنی مجموعه ثبت نمایید.

مرحله دوم

کارشناسان دکتر فنی با در نظر گرفتن نوع دستگاه مورد نظر، برند تجهیزات و دستگاه، ایرادات احتمالی که موجب شده روند کار دستگاه با اخلال روبرو شود و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

توضیحات کامل از شرح خرابی به یکی از بهترین تکنسین های مجموعه دکتر فنی ارجاع داده می شود و ایشان جهت هماهنگی با شماره ای که در اختیار کارشناسان قرار داده اید تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم

تکنسین در زمان مقرر در محل حضور یافته و تمامی هزینه ها را برآورد می کند و به اطلاع مشتری می رساند، در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام کار می نماید و بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی،هزینه به تکنسین پرداخت می شود.

مرحله پنجم

پس از اتمام کار توسط کارشناسان تیم خدمات، از طرف تیم ارزیابی مجموعه دکتر فنی، در جهت نظر سنجی و اطمینان از رضایت مشتری از خدمات مجموعه و رعایت اصول بهداشتی و فنی تماس گرفته می شود. تا از  روند کار اطمینان حاصل شود.