تعمیر پکیج دئوترم

تعمیر پکیج دئوترم

سیستم های گرمایشی یکی از مهم ترین تجهیزاتی هستند که در هر خانه، ساختمان مسکونی و تجاری باید نصب شوند و تعمیر پکیج دئوترم نیز بسیار مسئله مهمی است. از زمان شروع زندگی شهرنشینی، این سیستم ها نقش پررنگ تری در زندگی انسان ها پیدا کردند، که یکی از انواع پرکاربرد آن ها، انواع پکیج های دئوترم است. با توجه به اینکه این پکیج ها ممکن گاهی با یکسری آسیب و خرابی مواجه شوند، بهترین کار اقدام برای تعمیر پکیج دئوترم است.

تعمیر پکیج دئوترم

پکیج دئوترم

انواع پکیج های زیادی در برندهای گوناگون برای سیستم های گرمایشی طراحی و روانه بازار شده اند، که دئوترم نمونه بارزی از برندهای پیشگام است، که در تولید این محصول تحقیقات و بررسی های زیادی را پیاده کرده، و یک متریال عالی را در ساخت آن به کار برده است.

همچنین، دئوترم برای تولید این سیستم گرمایشی آن را طی آزمایشات زیادی قرار داده، تا از مقاومت و کیفیت آن اطمینان حاصل کند. ولی باز هم با وجود ایده آل بودن این محصول، گاهی ممکن با خرابی مواجه شود که در این صورت باید برای تعمیر پکیج دئوترم اقدام کرد.

گاهی اوقات وجود برخی محصولات در زندگی الزامی نیست، ولی پکیج دئوترم را نمی توان تهیه نکرد، زیرا در این صورت ادامه روند زندگی در برخی کارها سخت و دشوار می شود. عده ای از افراد در ابتدا به دلیل نام برند این محصول تصور می کنند که یک کارخانه خارجی به تولید آن پرداخته، در صورتی که اینطور نیست و پکیج دئوترم ساخت کشور ایران است.

همچنین این کارخانه برای آنکه بتواند نیاز افراد را در همه جا به این پکیج برطرف کند، نمایندگی های زیادی را در سراسر ایران قرار داده است، به این ترتیب در هر کجا که قرار داشته باشید، به راحتی می توانید برای تهیه پکیج دئوترم اقدام کنید.

همچنین بخوانید درباره: سرویس پکیج دیواری بوتان

کاربرد پکیج دئوترم

پکیج دئوترم همانطور که ذکر شد، یک سیستم گرمایشی است که طراحی شده و به عنوان جایگزینی برای موتورخانه ها به کار برده می شود. این پکیج در برند دئوترم در انواع دیواری و زمینی تولید شده که وظیفه مهمی را در به عنوان یک آبگرم کن بازی می کند.

البته در رابطه با انواع پکیج ها باید بدانید که این محصولات به خودی خود باعث ایجاد گرما نمی شوند، در اصل از طریق پکیج، گرما به شوفاژها، فن کوئل ها، گرما از کف و … انتقال پیدا کرده و باعث منتقل شدن به سایر قسمت های خانه یا محیط مورد نظر می شود.

به دلیل آنکه در زمان گذشته آبگرمکن های بزرگ فضای زیادی را اشغال می کردند، پکیج ها جایگزین آن ها شدند که بسیار جمع و جور هستند و نیاز به یک اتاق بزرگ ندارند و به راحتی نصب می شوند، حتی در صورت لزوم به راحتی می توان به تعمیر پکیج دئوترم پرداخت.

وظیفه و کاربرد اصلی که پکیج دئوترم به عهده دارد، در اصل این که این محصول آب را گرم کرده، و بعد از گرم کردن آب، آن را به درون لوله ها و سنسورهای مخصوص انتقال می دهد،

و سپس مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین برای آنکه بتوانند وظیفه خود را به صورت عالی انجام دهند، در انواع پکیج دئوترم با کیفیت بی نقص طراحی و روانه بازار شده اند، که به راحتی می توانید با آن ها آشنا شده و به تهیه آن ها بپردازید.

انواع پکیج دئوترم

دئوترم برای آنکه بتواند رضایت مشتری را در رابطه با تولید و عرضه این محصول به دست آورد، در طراحی و تولید پکیج های گرمایشی در انواع زیر پرداخته است:

پکیج دیواری دئوترم

پکیج دیواری دئوترم همانطور که از نام آن پیداست، قابل نصب به روی دیوار می باشد. همچنین این پکیج به دلیل آنکه فضای کمتری را اشغال می کند، یکی از انواع محبوب ترین ها می باشد، که اغلب افراد برای تهیه آن را می پسندند.

این پکیج وظیفه دارد تا آب مصرفی را برای دست شویی، حمام، آشپزخانه و سایر محیط ها فراهم کند، و همچنین آن را در صورت لزوم معمولا در زمستان برای گرم شدن محیط به رادیاتورها انتقال دهد.

پکیج زمینی دئوترم

پکیج زمینی نمونه دیگری از تولیدات این برند است، که برای نصب و راه اندازی قابلیت وصل شدن به دیوار را ندارد. این نوع پکیج ها به صورت یک مخزن بزرگ می باشند،

که همیشه آب گرم درون خود دارند و بعد از تمام شدن آن دوباره آب گرم درون آن پر می شود. این نوع پکیج معمولا برای محیط های بزرگ مانند سوله و کارخانه ها تهیه می شود و برای خانه مسکونی مناسب نیست زیرا فضای زیادی را اشغال می کند.

دلایل نیاز به تعمیرات پکیج دئوترم

پکیج دئوترم به دلیل آنکه از بهترین قطعات و مونتاژکاری در آن ها استفاده می شود، خیلی کم پیش آمده که با مشکل جدی مواجه شود و معمولا این پکیج ها تا مدت ها نیاز به سرویس کردن و تعمیرات ندارند.

ولی اغلب ممکن به دلایلی نیاز به تعمیر پکیج دئوترم به صورت تخصصی داشته باشند، که این دلایل به شرح زیر است:

  1. انباشته شدن جرم در خروجی رادیاتور و ورودی آب
  2. گاز به صورت کامل از هواکش پکیج تخلیه نمی شود
  3. نشتی پکیج به مرور زمان افزایش پیدا می کند.
  4. خراب شئن پرشر سوئیچ هوا
  5. خرابی شیر تخلیه دستگاه
  6. انباشته شدن رسوب
  7. وجود هوا داخل رادیاتور
  8. گرم نشدن کل رادیاتور

با توجه به هر یک از مشکلاتی که در رابطه با انواع پکیج دئوترم ایجاد می شود، می توان به نمایندگی های مطرح تعمیر پکیج دئوترم مراجعه کرد سرویس پکیج را که شامل خدماتی اعم از رفع نشتی آب داخل پکیج، اسیدشویی پکیج، سرویس پمپ پکیج، عیب یابی، رفع مشکل افت فشار، رسوب زدایی، رفع مشکل شعله و رفع مشکل آب گرم کن را دریافت نمود.

تعمیر پکیج دئوترم

نتیجه گیری

هر چه میزان یک وسیله و ابزار از کیفیت عالی برخوردار باشد، باز هم ممکن گاهی به دلایل گوناگونی که اصلا به ما مربوط نیست، دچار آسیب و خرابی شوند.

انواع پکیج ها نیز همینطور می باشند، به همین دلیل اگر پکیج شا آسیب می بیند، نشانه کیفیت بد آن محصول نیست و این کاملا یک امر طبیعی است.

پکیج دئوترم نیز نمونه ای از بهترین انواع سیستم های گرمایشی است، که اغلب ممکن با مشکلاتی مواجه شود. به این ترتیب در صورت بروز هر مشکلی به یک نمایندگی عالی مراجعه و برای درخواست خدمات تعمیر پکیج دئوترم اقدام کنید.

دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق در مورد تعمیر پکیج دئوترم برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید