تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

امروز در این مقاله می خواهیم در مورد تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران با یک دیگر بحث و گفتگو کنیم.

با گذشت زمان و روی آوردن مردم به آپارتمان نشینی و کوچک بودن فضاهای خانه، سیستمی تولید شد که آبگرمکن‌ها و موتورخانه‌ها حذف شوند و فضای کمتری اشغال شود.

این سیستم که توانسته است جایگزین موارد بالا شود، پکیج نام دارد که گرمایش محیط را بر عهده دارد. برندهای متنوعی این سیستم را تولید و بازار عرضه کرده اند که یکی از کمپانی‌های شناخته شده و معتبر، ایران رادیاتور می‌باشد.

از آن جایی که هر وسیله ای بعد از مدتی دچار اشکالاتی می شود بعد از مدتی نیاز مند سرویس پکیج ایران رادیاتور خواهیم بود.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

 

پکیج ایران رادیاتور :

کمپانی ایران رادیاتور در سال 1357 به عنوان یک واحد ریخته گری شروع به کار کرد و با تولید رادیاتورهای آلومینیومی توانست در بازار جایگاهی برای خود به دست بیاورد و بعد از گذشت زمانی در سال 1380 شروع به واردات و سپس تولید پکیج‌های دیواری کرد.

در حال حاضر میتوانیم بگوییم حدود 70 تا 80 درصد بازار این صنعت در دست پکیج ایران رادیاتور و بوتان می باشد.

ایران رادیاتور توانسته است با تولید پیکیج‌های باکیفیت فروش عظیمی در ایران داشته باشد و در واقع میتوان گفت بعد از کمپانی بوتان، ایران رادیاتور دومین تولید کننده پکیج دیواری در ایران است.

این کمپانی به تازگی شروع به تولید محصولاتی مثل : رادیاتور پنلی ایران،رادیاتور و کولر گازی ایران رادیاتور کرده است.

شما میتوانید با خرید از این شرکت تا سال‌های زیادی با خیال راحت از این سیستم استفاده کنید و در صورت بروز مشکل به تعمیر آن بپردازید.

اگر شما در شهر تهران هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید چون در ادامه قصد داریم به تعمیر‌ پکیج ایران رادیاتور در تهران بپردازیم.

همچنین بخوانید درباره: سرویس پکیج ایساتیس

انواع پکیج ایران رادیاتور:

  • پکیج ایران رادیاتور سری M: این مدل از قدیمی ترین و پرفروش ترین مدل‌های این کمپانی است، که علاوه بر قیمت متوسط و مقرون به صرفه دارای کیفیت بسیار بالایی است .

یکی از مزیتهای این دستگاه دو مبدله بودن آن است که دارای پمپ بسیار قوی و پیشرفته ویللو است. این پکیج در سایزهای 24 و 28 کیلو وات موجود می باشد.

  • پکیج ایران رادیاتور سری ECO : اگر بخواهیم جدیدترین مدل پکیج این شرکت و ارزان ترین مدل آن را معرفی کنیم باید بگوییم پکیج سری ECO می باشد، این پکیج مجهز به دو مبدل حرارتی است که باعث ایجاد آب گرم مصرفی کافی و پرفشاری میشود.این پکیج در سایز های 22 و 24 کیلو وات تولید و به بازار عرضه شده است.
  • پکیج ایران رادیاتور سری L :هر نوع لوازمی یک پرچمدار دارد که در میان بقیه، محبوبیت بیشتری دارد، سری L پکیج ایران رادیاتور همان پرچمدار این برند است که دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد و دارای دو مبدل حرارتی،شیرگاز SLT و پمپ بسیار قوی است.این پکیج دارای مزایایی مثل نمایشگر دیجیتال و منبع انبساط بزرگتر است که همین موارد باعث شده است عملکرد بهتر و راحت تری داشته باشد و مشخص است که در کنار این مزایا قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر خواهد داشت،این پکیج در سایزهای 24, 28 و 36 کیلو وات تولید شده است.

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران حتما به مکان‌های معتبر مراجعه کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور:

  • در مرحله اول ، ابتدا کلید روشن و خاموش سیستم را چک کنید و سپس پکیج را در حالت روشن قرار دهید، در این مرحله ممکن است پکیج روشن نشود و در حالت خاموش باقی بماند که این ممکن است به دلیل خرابی محافظ برق باشد که شما باید محافظ برق را که دارای مشکل است از مدار جدا کنید و یک محافظ سالم را وصل کنید.
  • در مرحله دوم باید از مناسب بودن فشار مطمئن شوید، ممکن است فشار بیش از حد کم باشد که این به این معنا می باشد که پکیج شما دچار مشکلات زیادی است، برای حل این مشکل شیر پرکن را باز کنید و صبر کنید تا فشار بالا برود، اگر در حین انجام این کار متوجه شدید که شیر پرکن با سرعت کمی بالا می رود، باید در کنار آن شیر اب سرد یا گرم را نیز باز کنید، فشار مناسب و استاندارد برای پکیج بین 1 الی 1.5 است.
  • در مرحله بعدی، ولوم شوفاژ را بالا ببرید و طرز کار شوفاژ در فعال نمودن شعله را بررسی کنید بعد از انجام این کار پمپ را بررسی کنید اگر پمپ دچار ایراد بود بهتر است سریعتر پمپ پکیج را سرویس کنید.
  • در مرحله بعدی فن و عملکرد آن را نیز بررسی کنید ، برای این که متوجه سالم بودن فن بشوید آن را به برق 220 وصل کنید اگر پکیج با این جریان بدون مشکل کار کند، فن سالم است و مشکلی ندارد.

اگر خودتان نتوانستید حتما از افرادی که در این زمینه سررشته دارند کمک بگیرید و همچنین برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران نزد افرادی رفته که تخصص کافی را داشته و شناخته شده هستند.

مناطق تهران برای تعمیر‌ پکیج ایران رادیاتور

اگر در شهران تهران هستید و از پکیج ایران رادیاتور استفاده می کنید، می توانید در هر منطقه ای که هستید برای تعمیر پکیج خود اقدام کنید.مناطق تهران برای تعمیر:

افسریه،کیانشهر، دردشت، جنت آباد، شهرک غرب، مجیدیه، رسالت، هفت حوض، صادقیه، پیروزی، شکوفه، شهرری، فرحزاد، جردن، بهارستان، آزادی، مرزداران، دهکده، فرشته، گاندی، سیدخندان، امام حسین، دروس، مشیریه، نازی آباد و….

برای تعمیر پکیج ایران دیاتور در تهران به مناطق نام برده رفته و پکیج خود را تعمیر کنید.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

 

سخن پایانی:

اگر قصد دارید منزل خود را مجهز به سیستم پکیج کنید، یکی از برندهای خوب در این زمینه ایران رادیاتور است که 3 نوع پکیج را تولید و به بازار عرضه کرده است، شما میتوانید با توجه به هزینه ای که دارید پکیج‌ مناسب خود را انتخاب کنید.

کمپانی ایران رادیاتور با تولید پکیج‌های باکیفیت توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار پکیج ایران داشته باشد پس بدون نگرانی پکیج مورد نظرتان را خریداری و استفاده کنید.

هر موقع متوجه شدید پکیج شما دچار ایراد و مشکلی است حتما برای تعمیر و سرویس آن اقدام کنید.

در مطالب فوق در مورد تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران و مناطق آن توضیح داده شد، امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید