5/5 - (1 امتیاز)

قوانین و مقرارت:

در نظر داشته باشید که ورود کاربران به وب‏‌سایت دکتر فنی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تخفیفی و سایر خدمات ارائه شده توسط  فروشگاه دکتر فنی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و مقررات آن است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه قوانین و مقررات فروشگاه دکتر فنی از سوی کاربر است.

قوانین:

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه دکتر فنی با قوانین جمهوری اسلامی ایران،قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین و مقررات مندرج در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

قوانین و مقررات

تعریف مشتری:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش، استفاده از فایل های موجود در سایت و یا هرگونه استفاده از خدمات  فروشگاه دکتر فنی اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه دکتر فنی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شوند و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه دکتر فنی به صورت الکترونیکی و مخابراتی (از طریق پست الکترونیکی، پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی و مخابراتی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها و خدمات، امکان دارد وبسایت دکتر فنی برای اعضای وب سایت، ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت خود را لغو کنند.

شماره 30006822834059 تنها شماره‌ای است که  از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال خواهد کرد، لذا هرگونه پیامک تحت عنوان دکتر فنی با شماره ای غیر از این شماره تخلف و سوء استفاده از نام دکتر فنی خواهد بود.

ارتباطات الکترونیکی

سیاست های رعایت حریم شخصی:

دکتر فنی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت می‏‌کند.

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.

دکتر فنی به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دکتر فنی به وسیله پیامک، ایمیل  به اطلاع مشتریان گرامی می رسد.

کاربران باید هنگام سفارش سرویس مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

کلیه سفارشات، پس از تأیید پرداخت پردازش می شوند. 

پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک های طرف قرارداد با دکتر فنی (سداد – به پرداخت) امکان پذیر خواهد بود.