تعمیر پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور

در این مقاله سایت دکتر فنی ما قصد داریم که شما را با تعمیر سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور بیشتر آشنا کنیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تعمیر پکیج چگونه است؟

تعمیر پکیج  هنگامی لازم است که مواردی مثل: روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج کد های اخطار پکیج به وجود بیاید هنگام تعمیر پکیج با یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه کار تعمیر را انجام دهد.

چرا که انواع پکیج های دیواری و زمینی از برندهای متفاوتی موجود هستند که با یکدیگر فرق دارند. و اگر قطعات و همچنین در پکیج ها قطعاتی مثله پمپ آب و سنسور حرارتی و ورد وجود دارند که بسیار حساس هستند. و باید حتماً سرویس کار با دانش و مهارت خود بتواند مشکلات به وجود آمده برای پکیج را برطرف کنند.

در برخی اوقات نیاز است که ترکش به صورت کامل یا دوره ای مورد سرویس قرار بگیرد که اگر در قطعات پکیج ایراد جدی و خرابی به وجود به وجود آمده است برطرف شود.

در بسیاری از و در ممکن است که ترکی ج به صورت صحیح کار نکند که در این هنگام باید توسط سرویس کار تنظیماتپکیج مورد بررسی قرار بگیرد . به عنوان مثال باید گفت زمانی که پکیج روشن نمی شود به احتمال زیاد جرقه زنان خراب شده است و باید تعمیر گردد.

اما سرویس پکیج در زمان به وجود آمدن مشکل به وجود نخواهد آمد بلکه برای حفظ کردن سلامت دستگاه به صورت سالانه یا هر ۶ ماه یکبار حتماً باید توسط سرویسکار با تجربه مورد بررسی قرار بگیرد.

 

تعمیر پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور

با توجه به اینکه امروزه از سیستم های گرمایشی پکیج بیشتر از سیستم های گرمایشی دیگری مثل بخاری استفاده می‌شود، پکیج ها بعد از مدتی ممکن است که ایراد های مختلفی در آنها به وجود بیاید و نیازمند سرویس کردن باشند.

در این مقاله تعمیر پمپ سیرکولاتور پکیج  است مورد بررسی قرار میگیرد.

 یکی از مهم ترین اجزای پکیج پمپ آب بوده و وظیفه آن به گردش درآوردن آب خواهد بود، پمپ سیرکولاتور در مسیر پکیج رادیاتور قرار گرفته است و شاید  به مرور زمان آسیب  ببیند و به تعمیر نیاز باشد.

فعالیت های مثل  انتقال ندادن آب یا سرد بودن رادیاتور از نشانه های خراب بودن پمپ سیرکولاتور است.

تعمیر سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور 

 علت های خرابی پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور

استفاده کردن از پکیج های گرمایشی نسبت به بخاری هایی که گازسوز هستند بیشتر طرفدار دارد چرا که میتوان درجه گرمی آب را با کمک این دستگاه تنظیم نمود و هنگام فعالیت سر و صدای زیادی به وجود نخواهد آمد و همچنین امنیت و سلامت بیشتری با این دستگاه به وجود خواهد آمد. ولی باید به صورت دوره های مشخصی پکیج ایران رادیاتور سیستم گرمایشی آن مورد سرویس قرار بگیرد و اگر قطعات آن آسیب دیده‌اند  بازیابی و سپس تعمیر شوند.

 اگر مدت زمان زیادی پکیج در حال فعالیت است و پمپ سیرکولاتور پکیج مورد تعمیر قرار نگیرد، سبب خواهد شد که پکیج به صورت کلی خراب شود و هزینه های زیادی به بار بیاید.

 یکی از مهمترین علت هایی که سبب میشود که پکیج خراب گردد فشار سنگین بر روی آنها بوده، اگر مدت طولانی پکیج با دمای بالا فعالیت کند باعث میشود که پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور خراب شود.

خراب شدن پمپ ها علائم خاصی داشته که می تواند بوی سوختگی یا مشکلاتی را در گردش آب به وجود آورد زمانی که پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور خراب میشود.

باید گفت پمپ سیرکولاتور پکیج یکی از قطعات بسیار مهم است که خراب شدن آن می تواند دردسر های زیادی را به وجود بیاورد. پمپ سیرکولاتور پکیج زمانی که خراب باشد با فعال بودن آن باعث میشود که به سایر قسمتهای پکیج آسیب وارد شود این قسمتی از پکیج نقش بسیار مهمی را بر عهده داشته و در صورتی که پمپ سیرکولاتور پکیج بسوزد دیگر با عمل تعمیر  نمی توان آن را درست کرد و باید حتماً در این شرایط پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور را عوض کرد، و عوض کردن آن دارای هزینه های بسیار زیادی خواهد بود.

 بهتر است که برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین اتفاقی پکیج چند‌ وقت یکبار مورد بررسی قرار بگیرد. و حتماً در زمان سرویس های پکیج گرمایشی پمپ سیرکولاتور پکیج بررسی شود تا هزینه های زیادی را به وجود نیاورد.

 یکی از نشانه های شدید سوختن پمپ بوی سوختگی  از پکیج بوده که در برخی اوقات هم ممکن است که برق کنتور بپرد. در این زمان بایدتعمیر پکیج ایران رادباتور انجام شود. و پمپ سیرکولاتور پکیج مورد بررسی قرار بگیرد چرا که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

 قبل از اینکه مشکلاتی مثل داغ شدن پمپ که حاصل از باز بودن شیر رفت و برگشت است یا وجود جرم در پمپ ها باعث میشود که پمپ سیرکولاتور پکیج نشتی دهد و همچنین اگر هواگیری به درستی صورت نگیرد پمپ خراب خواهد شد.

 قبل از اینکه سوختگی پمپ سیرکولاتور ایجاد شود باید حتماً مورد تعمیر و قرار بگیرد تا مشکلات جدی برای پکیج به وجود نیاید.

تعمیر سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور

عملکرد پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور

پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور آب سرد شده را از رادیاتور مکش کرده و به مبدل حرارتی انتقال میدهد. آب با کمک مشعل گرم شده و سپس آب گرم تولید شده به رادیاتور ها برای گرم شدن محیط انتقال پیدا میکند.

پمپ پکیج یکی از قطعات بسیار حساس است که اگر به درستی کار نکند جریان آب گرم در رادیاتور ها متوقف شده و سیستم گرمایشی و گرم کننده آب ضعیف می‌شود و در پکیج اختلالاتی به وجود می‌آید‌.

سیستم لوله کشی آب گرمایشی ساختمان دارای یک ساختار بسته بوده و چرخاندن مایعات در یک چرخه بسته که به آن  حالت سیرکوله  می گویند است.

 از مزایای پمپ سیرکوله این است که  باعث میشود که از هدر رفتن آب جلوگیری شده و در این سیستم برای گرم شدن دوباره آب داغ انتظاری وجود ندارد چرا که پمپ سیرکوله آب داغ موجود در لوله کشی پکیج را در قسمت های مختلف شیرآلات ساختمانی به چرخش در می آورد.

 

 مزایای پمپ سیرکولاتور پکیج ایران رادیاتور

این پمپ متنوع بوده و در  مدل انواع اندازه ها وجود دارد و نصب آنها راحت، و هزینه نگهداری آنها پایین است. تولید صدا از این قسمت کم میباشد و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

 

نحوه هواگیری پمپ سیرکولاتور

ممکن است به دلیل استفاده نکردن از رادیاتورها در فصل تابستان به مرورزمان هوا وارد پمپ سیرکولاتور پکیج شود. و در زمانی که پکیج در فصل زمستان راه اندازی می شود حتماً باید هواگیری گردد.

اگر هواگیری به درستی صورت نگیرد باعث می شود که سر و صدای زیادی از پمپ سیرکولاتور ایجاد شود. برای هواگیری کردن پمپ سیرکولاتور باید مراحلی مهم به صورت دقیق انجام شود تا مشکلات زیادی به وجود نیاید.

 

دیدگاهتان را بنویسید