تعمیر پکیج تاچی تیپ b

بررسی تعمیر پکیج تاچی تیپ b

در این مطلب قصد بررسی تعمیر پکیج تاچی تیپ b را داریم که از جمله انواع پکیج های برند تاچی می باشد. پکیچ تاچی یکی از پکیج های باکیفیت می باشد که بسیار معروف است و طرفداران زیادی دارد

در صورتی که شما نیز قصد تعمیر پکیج تاچی تیپ b را دارید و یا قصد بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه را دارید، پیشنهاد می گردد تا به ادامه ی مطلب توجه فرمایید.

تعمیر پکیج تاچی تیپ b

پکیچ تاچی یکی از پکیج های باکیفیت می باشد که بسیار معروف است و طرفداران زیادی دارد .ولی با این حال با کیفیت بودن این نوع پکیج ها مثل پکیج های دیگر  ممکن است دچار مشکلات و خرابی شده و به تعمیر نیاز داشته باشد. در کل پکیج های تاچی در نوع های استار اسمارت و اکو  در تیپ های C, D, A,B تولزد می شوند و می توان گفت دارای ارور های یکسان می باشند . جهت تعمیر پکیج تاچی تیپ b مهم ترین گزینه اطلاع و آشنایی با خطاهای آن می باشد.

تعمیر پکیج تاچی تیپ b

ارور های پکیج تاچی

ارور یک : این نوع ارور و کد به این معنا است که شعله تشکیل نمی شود یا اینکه شعله ثابت نمی ماند .

در این شرایط یا گاز به آن وارد نشده و یا سیم برق خراب شده . البته احتمال این هم هست که جرقه زن خراب شود یا سولفاته شود .

ارور دو : این نوع ارور ، به این معنا است که مبدل به اندازه دمای استاندارد گرم نمی شود و پیش تر از آن دمای استاندارد در ترموستات کار میکند .

تعمیرکاران پکیج ،  برای حل این مشکل فیوز یا پمپ را عوض یا تعمیر می کنند و یا اینکه مدار بای پس را تمیز می کنند .

ارور سه : این ارور به معنی این است که در روند تهویه مشکلی پیش آمده باشد .

عواملی مانند خرابی فن دستگاه ، مسدود شدن پروانه فن ، خراب شدن پرشر سویچ فن ، مسدود شدن مسیر دودکش باعث بروز این مشکل می شوند .

ارور چهار : اگر در پکیج ( تاچی E ) این ارور را مشاهده کردید ، این معنی را دارد که آب دستگاه کم شده . باید نشتی رادیاتور ها ولوله هارا چک کنید .

ارور شش : یکی دیگر از ارور که در تعمیر پکیج تاچی تیپ b برسی می شود ، کد ای شش است . این ارور یا کد به این معنا است که در سنسور آب در مدار گرمایش مشکل و عیب به وجود آمده .

ارور هفت : این ارور مشکل و عیوب در حسگر آب مصرفی را نشان می دهد . باید سنسور تعویض یا تعمیر شود تا مشکل حل شود .

خطاهای پکیج تاچی تیپ B

ارور ۱ تیپ B : این ارور به این معنا است که سیستم احتراق پکیج آسیب دیده و مشکل پیدا کرده .

ارور ۲ تیپ B : این کد مشکل سیستم تهویه دستگاه را نشان می دهد . فن و پرشر ، دودکش ، جز قطعاتی هستند که در این مواقع و در این شرایط  ترمیم و برسی می شوند .

ارور ۳ تیپ B : این ارور به این معنا است که در سیستم تهویه فن مشکلی پیش آمده . در این شرایط پس از این که کار فن به پایان رسید ، پرشر فن اصلا قطع نمی شود و به کار خود ادامه می دهد .

تعمیر پکیج تاچی در این مواقع باید بسیار  با دقت بالا و همچنین مهارت و تجربه بسیار بالایی انجام شود و مسلما تعمیرکار باید خبره و ماهر باشد .

ارور ۴ تیپ B : این ارور به این معنا است که مبدل اصلی پکیج بیشتر از دمای استاندارد و تعریف شده در ترموستات دستگاه گرم می شود .

ارور ۵ تیپ B : این خطا و این ارور به معنای این است که در سنسور NTC آب سرد ورودی دستگاه مشکلی پیش آمده است .

ممکن است سنسور به درستی و باب میل شما کار نکند و یا اینکه برد آسیب دیده باشد .

ارور ۶ تیپ B : اگر سنسور آب گرم مصرفی درست کار نکند و باب میل شما نباشد ، کد و ارور ۶ تیپ B به وجود می آید .

ارور ۷ تیپ B :ارور ۷ پکیج تاچی تیپ B نیز یکی دیگر از ارور ها است که نمایش آن نشان دهنده ی وجود عیب و مشکل و نقص در سنسور آب مدار گرمایش تکرار میکنم مدار گرمایش است .

همچنین بخوانید درباره: پکیج فرولی مدل بلوهلیکس

قیمت تعمیر پکیج تاچی

مطمئنا اگر برای پیدا کردن عیب و مشکلات پکیج خود اقدام کنید ، هزینه بسیار کمتری جهت تعمیر پکیج تاچی تیپ b پراخت خواهید کرد .

این در مواقعی هست که قیمت تعمیر انواع پکیج ها ،  آسیب بیشتری دیده باشند  . در کل هزینه تعمیر پکیج تاچی تیپ b بستگی به میزان و شدت خرابی دستگاه دارد .

به عنوان مثال اگر برد دستگاه آسیب دیده باشد یا کلا سوخته باشد ، هیچ راهی برای تعمیر آن وجود ندارد و باید آن را تعویض کنید و قطعا تعویض قطعه هزینه ی بالایی دارد .

یا اگر فقط یک قطعه را تعمیر کند شما فقط دستمزد تعمیر را به او می دهید و مسلما هزینه کاهش می یابد .

تعمیر پکیج تاچی تیپ b

جمع بندی

پکیچ تاچی یکی از پکیج های باکیفیت می باشد که بسیار معروف است و طرفداران زیادی دارد .

ولی با این حال با کیفیت بودن این نوع پکیج ها مثل پکیج های دیگر  ممکن است دچار مشکلات و خرابی شده و به تعمیر نیاز داشته باشد .

جهت تعمیر پکیج تاچی تیپ b مهم ترین گزینه اطلاع و آشنایی با خطاهای آن می باشد. در کل هزینه تعمیر پکیج تاچی تیپ b بستگی به میزان و شدت خرابی دستگاه دارد .

به عنوان مثال اگر برد دستگاه آسیب دیده باشد یا کلا سوخته باشد ، هیچ راهی برای تعمیر آن وجود ندارد و باید آن را تعویض کنید و قطعا تعویض قطعه هزینه ی بالایی دارد.

مجموعه دکتر فنی امیدوار است مطالب بالا در مورد تعمیر پکیج برای شما کاربردی و مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید