تعمیر پکیج آریستون مدل cares x24ff

 تعمیر پکیج

 هنگامی تعمیر پکیج آریستون باید انجام شود که مواردی مانند؛ روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج، کدهای خطای پکیج به وجود می آید. هنگام تعمیر پکیج باید از یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر پکیج کمک گرفته شود. انواع پکیج های دیواری و زمینی دارای برند های مختلف هستند که با یکدیگر فرق دارند، و دارای قطعات حساسی مانند؛ پمپ، آب، سنسور حرارتی و برد می باشند.

بسیاری از زمان ها خدمات سرویس پکیج به صورت دوره یا کامل انجام میشود که انجام سرویس بستگی به خرابی در قطعات پکیج دارد. تفاوت اصلی میان تعمیر و سرویس پکیج صحیح کار نکردن دستگاه می باشد.

به عنوان مثال اگر پکیج روشن نشود  احتمال این را دارد که جرقه زن پکیج خراب شده باشد و باید حتما تعمیر شود، اما سرویس پکیج را سرویس کار در زمان ایجاد مشکل در پکیج انجام نمیدهد و باید حتما دستگاه تعمیر شود و سروی آن انجام شود. باید این نکته را در نظر گرفت که پکیج ها، برای حفظ کردن سلامت دستگاه باید به صورت سالانه یا هر ۶ ماه یکبار توسط سرویسکار مورد بررسی قرار بگیرند.

پکیج آریستون مدل cares x24ff چیست؟

پکیج آریستون دومین برند پکیج غیر ایرانی می باشد. این پکیج با کیفیت و کم مصرف بوده و از برند آریستون است. آریستون یک شرکت ایتالیایی می باشد که محصولات آن در ایران قابل دسترس بوده  و دارای سابقه بالای ۸۰ سال میباشد. این شرکت توانسته است در زمینه تولید پکیج، محصولات با کیفیتی را تولید کند.

محصولات آریستون با تکنولوژی های بسیار بالا و با کمک عایق های آکوستیک تولید شده و دارای صدای بسیار کمی هستند. یکی دیگر از ویژگی های پکیج های آریستون صفحه نمایش لمسی با کیفیت است  که باعث شده است که این محصول  بسیار خاص و ویژه باشد.

پکیج دیواری دارای  دو مبدل حرارتی از نوع فن دار بوده، پکیج های آریستون  دارای نمایشگر ال سی دی بوده که همین موضوع باعث میشود، که هنگام به وجود آمدن مشکل در پکیج کد خطا بر روی صفحه نمایش ایجاد شود و کاربر از به وجود آمدن اختلال در دستگاه اطلاع پیدا کند. اما در هنگام خرید پکیج  باید به این نکته توجه شود که  میزان مصرف انرژی  پکیج آریستون چه مقدار است که معمولا مصرف انرژی این مدل پکیج بسیار کم است.

تعمیر پکیج آریستون مدل cares x24ff

چگونگی تعمیر پکیج آریستون مدل cares x24ff

یکی از جدیدترین سیستم های گرمایشی که در حال حاضر  در بیشتر منازل  وجود دارد پکیج است. پکیج در واقع  آب و هوای گرم محیط خانه را تامین خواهد کرد. اگر در عملکرد پکیج مشکلاتی  به وجود بیاید آب و هوای گرم وجود نخواهد داشت. مشکلات به وجود آمده برای پکیج باید حتما توسط تعمیرکاران با تجربه برطرف شود. ا

گر این تعمیرات توسط خود افراد یا تعمیرکاران بی تجربه انجام شود، در دستگاه پکیج اختلالات زیادی به وجود می آید. تعمیرکاران حرفه ای که در زمینه تعمیر پکیج آریستون مدل crase فعالیت دارند،سرویس و تعمیر این پکیج ها را به راحتی انجام میدهند.

پکیج دیواری آریستون، با ظرفیت ۲۴۰۰۰ تولید شده و دارای دو مبدل فن دار است. باید توجه کرد که استفاده درست از پکیج و رسیدگی و سرویس مرتب پکیج  باعث می‌شود که پکیج عملکرد خوبی را ارائه دهد. سرویس دوره ای و کامل پکیج موجب میشود طول عمر آن بالا برود.

اگر  از پکیج آریستون مدل کارس به درستی استفاده و نگهداری نشود، اختلالات در پکیج به وجود می آید. 

همانطور که گفته شد، سرویس پکیج به صورت کامل و دوره ای خواهد بود. سرویسکار پکیج، در زمان سرویس پکیج کارهایی مانند؛ هواگیری پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما و تنظیم شیر گاز را انجام خواهند داد  و حتما آنها  از سلامت دودکش و لوله ها هنگام سرویس اطمینان پیدا میکنند.

 سرویس کامل پکیج دیواری آریستون مدل cares

 در این روش تمامی قطعات پکیجآریستون مدل  کارس توسط تکنسین بررسی شده و اگر قطعه ای دچار ایراد و خرابی باشد، توسط تکنسین برطرف خواهد شد.

سرویس دوره‌ای پکیج دیواری آریستون مدل cares

سرویس دوره ای هر شش ماه یکبار باید توسط تکنسین های با تجربه انجام شود، و معمولا زمان آن در اول و آخر فصل سرما انجام میشود. سرویسکار پکیج در مراحلی پکیج را بررسی و عیب های آن را برطرف میکند. 

قبل از انجام سرویس پکیج آریستون مدل cares چه نکاتی باید انجام شود؟

برای سرویس پکیج باید برق و گاز دستگاه به طور کامل قطع شود، چرا که ممکن است امکان برق گرفتگی و نشتی گاز در هنگام سرویس پکیج به وجود بیاید.

 قبل از اقدام به سرویس پکیج از طریق باز کردن شیر خروجی، آب پکیج باید به صورت کامل خارج شود.

کارهایی که در هنگام سرویس پکیج آریستون انجام میشود چیست؟

تکنسین هایی که با تجربه هستند کار نصب پکیج را انجام میدهند.

 ممکن است قطعاتی در پکیج دچار آسیب شده باشند که این قطعات توسط تکنسین ها عوض خواهد شد.

سرویسکاران در هنگام سرویس پکیج، رسوبات پکیج را از طریق اسید شویی و روش های دیگر به طور کامل پاکسازی میکنند.

تکنسین های پکیج کار شستشوی پکیج را به صورت کامل انجام میدهند.

رادیاتورها باید حتما توسط تکنسین ها هواگیری شود.

قطعه پیلوت به طور کامل بررسی و عیب یابی و تعمیر خواهد شد.

 شعله پکیج  باید توسط سرویس کار تنظیم شود.

ارورهای پکیج توسط تکنسین ها بررسی و رفع شده و در صورت نیاز قطعات تعویض و از قطعات اصلی برای پکیج استفاده می شود.

تعمیر پکیج آریستون مدل cares x24ff

 مشکلات در پکیج آریستون

  • خاموش شدن مداوم پکیج؛

شاید پکیج به صورت مداوم خاموش شود و به وجود آمدن این مشکل دارای دلایل متفاوتی است. شاید ایراد از برد دستگاه باشد یا اینکه فشار آب یا گاز کم شده باشد، که با تنظیم کردن فشار مشکل رفع میشود.

  •  سر و صدای پکیج آریستون؛

یکی از علت هایی که باعث ایجاد سر و صدای پکیج خواهد شد هوا و رسوب  گرفتن پکیج است. باید رسوب گیری و هواگیری به موقع انجام شود.

  • استشمام بوی گاز از پکیج آریستون؛

ممکن است که بوی نامطبوع گاز در اطراف پکیج  احساس شود و دلیل آن این است که یک نشتی در پکیج وجود دارد. این موضوع باید بسیار جدی گرفته شود چون ممکن است  خطرات زیادی را به وجود بیاورد، وجود نشتی به دلیل گرفتگی لوله ها یا دودکش یا خراب شدن فلوسوئیچ پکیج است و باید توسط سرویس کار پکیج بررسی و تعمیر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید