راهنمای کامل سرویس پکیج دیواری ایساتیس

سرویس پکیج دیواری ایساتیس

پکیج ایساتیس یکی از پکیج های عالی برند داخلی است که به خاطر کیفیت بالای قطعات و کارکرد بینظیر خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و جزء پکیج های پرفروش بازار به حساب آید. برند ایساتیس به دلیل ساختار متفاوت خود چند سالی است که به صورت مقرون به صرفه در بسیاری از منازل فعالیت خود را ادامه می‌دهد و به همین دلیل سرویس پکیج دیواری ایساتیس جزء سرویس های مهم به حساب می آید.

شما در سرویس دوره ای این اختیار را دارید که پکیج خود را به صورت کاملا ماهرانه با یک سرویس عالی در نظر بگیرید؛ چرا که خرابی قطعات باعث می شود تا راندمان پکیج به شکل کاملا غیرمنتظره کاهش پیدا کندو سرویس با شستشو و پاکسازی تمامی قطعات می‌تواند به طول عمر با کیفیت پکیج شما در طولانی مدت کمک کند.

بسیاری از خرابی و تعمیراتی که شما بر روی پکیج مشاهده می کنید به خاطر عدم توجه به انواع رسوب، آلودگی و کثیفی است که در طولانی مدت باعث آسیب به دستگاه می شود.

سرویس پکیج ایساتیس

خطاهای پکیج ایساتیس

انواع خطاهای پکیج ایساتیس هر کدام می تواند معنی خاصی داشته باشد که شما برای رفع هر کدام باید دستورالعمل های متفاوتی را دنبال کنید. ما در ادامه انواع ارور را با معنی خاصی که دارد، برای شما به صورت واضح مشخص می‌کنیم.

اما در هر صورت اگر شما به سرویس پکیج دیواری ایساتیس بپردازید، لازم نیست در طولانی مدت با انواع خطا روبه رو شوید.

ارورها

ارور E1: آب داخل مبدل اصلی پکیج کافی نیست.

ارور E2: عدم تشخیص شعله به واسطه یون تشخیص شعله

ارور E3: مای آب بیش از حد بالا است.

ارور E4: سنسور آب گرم مصرفی یا NTC آب مصرفی باید تعویض گردد.

ارور E6: فن یا پرشر هوا در پکیج مشکل دارد/ مسدود شدن مسیر خروجی دود در دستگاه

ارور E7: بالا بودن دمای آب مصرفی

ارور E8: مشکل در ارتباطات درون برد

کد خطا E01: گرمای بیش از حد

کد خطا E02:  تغییر دمای بیش از حد در گرمایش

ارور E03: برگشت بیش از 20 درجه در یک ثانیه

ارور E04: بالاتر بودن 55 درجه ای دمای آب گرم گرمایش

ارور E05: بالا بودن 10 درجه ای دمای آب گرمایش

ارورE06: دمای آب گرم گرمایش برگشت 30 درجه

ارور E10: خطا در سنسور فشار

ارور E11: کمبود فشار آب در مدار

تعداد ارور ها زیاد است که ما تنها به چند نمونه آن اشاره کردیم.

صفحه نمایش پکیج ایساتیس

متاسفانه یکی از خرابی های پر هزینه در پکیج ایساتیس خرابی برد صفحه نمایش است که شما می توانید به واسطه استفاده از خدمات آنلاین و اینترنتی و همچنین استفاده از سرویس پکیج دیواری ایساتیس در ابتدا از این مشکل جلوگیری کنید،

اما اگر با خرابی برد صفحه‌نمایش روبرو شده اید، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ چرا که می توانید به واسطه عیب یابی پکیج ایساتیس که توسط تکنسین ماهر ما انجام می شود شود به رفع خرابی این مشکل بیندیشید.

معایب پکیج ایساتیس

در مورد معایب پکیج ایساتیس برخی از این معایب بدون اخطار هستند؛ چرا که بر روی عملکرد دستگاه تاثیر بسیار ویژه می گذاردو اما شما باید هرچه سریعتر مشکل را به واسطه تعمیرکار عیب یابی و رفع نمایید.

کم شدن فشار منبع انبساط، پایین آمدن راندمان کار شما چنانچه به دریافت خدمات سرویس پکیج دیواری ایساتیس توجه داشته باشید می توانید هر چه سریعتر برطرف نمایید.

شما بهتر است هرچه سریعتر به رفع مشکلات به وجود آمده بپردازید تا به خرابی دیگر قطعات منجر نشود و اینچنین از مشکلات و عیب و ایرد های بزرگ تر پکیج را دور کنید.

فعال کردن مدار گرمایش و گرم نشدن رادیاتور را باید نکته مهمی با عوامل خاصی در نظر بگیرید که ارتفاع شعله مشعل اگر کم باشد و یا در مدار گرمایش هوا وجود داشته باشد، شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش چنانچه نیم باز باشند،

احتمال رسوب گرفتن رادیاتور و مبدل نیز وجود دارد و شما به خاطر استفاده از رادیاتور بی کیفیت باید به وجود انواع خرابی و عیب و ایراد آگاه شوید و یا حتی با خرابی برد و ترموستات احتمال خرابی رادیاتور بسیار زیاد می شود.

علت خاموش شدن پکیج ایساتیس

علت خاموش شدن این پکیج ممکن است گرفتگی یا هر دلیل دیگری باشد؛ چراکه پکیج‌ها دستگاه‌های فوق‌العاده حساسی هستند که اگر شما به سرویس پکیج دیواری ایساتیس توجهی نداشته باشید، این پکیج نمی‌تواند در طولانی مدت خدمات قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

البته کم فشار بودن گاز ورودی و یا ایراد نقص فنی در قسمت فلوسوئیچ و یا حتی خرابی سنسور و نیم سوز بودن پمپ ممکن است از دلایل خاموش شدن پکیج ایساتیس باشد.

سرویس پکیج ایساتیس

قطعات پکیج ایساتیس

شما چنانچه به سایت پکیج ایساتیس مراجعه کنید و به خرید پکیج از این سایت بپردازید، در هنگام تحویل پکیج، دفترچه راهنمای پکیج ایساتیس نیز می تواند به تمامی قطعات کاربردی اشاره داشته باشد و شما را با نحوه کار و اهمیت هرکدام آشنا نماید.

قطعاتی مانند منبع انبساط ۸ لیتری، روتور، مبدل پکیج، لوک راست برگشت، سنسور، شیر اطمینان فلوسوئیچ،  پمپ پکیج و شیر گاز پکیج از قطعات با کیفیت با ساختار خاصی که دارد باعث می شود تا شما با سرویس پکیج دیواری ایساتیس بتوانید در طولانی مدت از پکیج با کیفیت خود  به نحو احسن استفاده کنید.

سخن پایانی

زمانی که شما به اهمیت و ضرورت سرویس پکیج دیواری ایساتیس پی می‌برید به راحتی می توانید سرویس این پکیج بی نظیر را با کیفیت عالی و به صورت مقرون به صرفه در نظر بگیرید؛

چرا که هرگونه نشتی آب، گرم نکردن، گرفتگی دودکش، از کار افتادن برد، وجود انواع غیر صدای غیر طبیعی در کنار کد های خطا می تواند از عمر اصلی پکیج شما کم نماید.

به همین دلیل است که توصیه ما به شما این است تا حد امکان از اهمیت سرویس پکیج دوره ای غافل نشوید تا هرگونه ایراد به موقع مشخص و سریعتر رفع گردد.

امروزه استفاده از خدمات به روز و آنلاین مجموعه دکتر فنی باعث می شود تا ضمن دوری از اتلاف وقت شما بتوانید قابل قبول ترین خدمات تعمیر پکیج ایساتیس را به صورت شبانه ریزی در نظر بگیرید و به نحو احسن مورد استفاده قرار دهید. خدمات آنلاین برای رفاه حال مشتریان بهترین راهکارها را در نظر دارد.

یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کند شرکت گرما آفرین ایساتیس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید