سرویس پکیج لورچ

سرویس پکیج لورچ

سیستم های گرمایشی یکی از مهم ترین تجهیزات روز دنیا محسوب می شوند، که نمی توان اهمیت آن ها را نادیده گرفت. امروز در این مقاله میخواهیم در مورد سرویس پکیج لورچ صحبت کنیم.

در زمان گذشته برای گرمایش خانه ها از بخاری و شومینه و برای گرم کردن آب داغ از آبگرمکن های بزرگ زمینی استفاده می شد، ولی امروزه با طراحی و تولید انواع سیستم های گرمایشی مانند سرویس پکیج لورچ رو به رو هستیم.

سرویس پکیج لورچ

پکیج لورچ

همانطور که ذکر شد، سرویس های گرمایشی نقش به سزایی را در زندگی انسان ها ایفا می کنند. از آنجایی که پکیج ها باید بتوانند امنیت جانی افراد را تضمین کنند، باید در یک برند شناخته شده طراحی و ساخته شوند،

تا بتوانند در انتقال گرما به رادیاتورها و گرم کردن آب مصرفی مورد استفاده واقع شود. شرکت لورچ یکی از برندهای مطرح در سطح کشور است، که به تولید ایده آل ترین انواع پکیج پرداخته است.

پکیج لورچ با توجه به اینکه در کیفیت عالی تولید شده، باز هم ممکن در شرایطی دچار آسیب و خرابی شود. به همین دلیل باید برای تعمیر و سرویس پکیج لورچ به بهترین نمایندگی ها مراجعه کنید، تا بتوانید بهترین خدمات تعمیراتی را دریافت کنید.

پکیج های تولید شده در برند لورچ وابسته به متراژی که دارند، و با توجه به استفاده در قدرت های متفاوت طراحی و تولید می شوند، که وظیفه خود را به عنوان حفظ جان افراد و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی به نحو احسنت انجام می دهد.

در واقع پکیج لورچ برای انجام این کار از سنسورهایی مانند سنسور دود و اکسیژن، سنسور کنترل کننده گاز، سنسور دما و سنسور فشار آب دستور می گیرد.

سوالی که در اینجا ممکن ذهن خیلی از افراد را درگیر کند، اینه که منظور از اصطلاح سرویس پکیج لورچ چیست و این اصطلاح چه معنای می تواند داشته باشد؟! به این ترتیب در ادامه با این آشنا خواهیم شد.

سرویس پکیج لورچ به چه معناست؟

ممکن بارها سرویس پکیج لورچ به گوشتان خورده باشد، در واقع هر وقت برای تعمیر پکیج خود به یک تعمیراتی مراجعه کردید، و با اصطلاح آنکه باید پکیج شما سرویس شود، رو به رو شدید،

این به معنای این است که پکیج شما نیاز به رسوب زدایی دارد. همه شما دیده اید زمانی که اب درون کتری جوش می آید، شروع به رسوب کردن می کند، از آنجایی که پکیج ها نیز به گرم کردن آب برای فرستادن در رادیاتورها مشغول هستند،

در داخل مدل های تک مبدل و دو مبدل معمولا رسوب ایجاد می شود. در این صورت تا زمانی که رسوب داخل پکیج از بین نرود، پکیج قادر به تولید گرما نیست

و در نتیجه باعث مسدود شدن جریان آب می شود. به این ترتیب در چنین شرایطی باید به یک سرویس کار پکیج مراجعه کنید.

از آنجایی که پکیج نقش مهمی را ایفا می کند، و هم می تواند جان شما را در عین حال حفظ و هم به خطر اندازد، باید به یک سرویس کاری برای سرویس پکیج لورچ مراجعه کنید،

که دارای حداقل 5 سال سابقه کار باشد، و همچنین کار خود را به صورت تخصصی انجام دهد. به این ترتیب تا حدالامکان سعی کنید به یک نمایندگی معتبر و مطرح در سطح کشور برای دریافت خدمات سرویس پیکج مراجعه کنید.

مهم ترین نمایندگی سرویس پکیج، تعمیراتی است که بتواند بعد از انجام خدمات گارانتی 6 ماهه ای را نیز در اختیار شما قرار دهد.

سرویس کردن پکیج ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، که نباید آن ها را پشت گوش بیندازید و باید در اسرع وقت برای پیدا کردن یک سرویس کار حرفه ای اقدام کنید.

هزینه سرویس پکیج لورچ چقدر است؟

هزینه سرویس پکیج با توجه به خدماتی که ارائه می دهد ممکن متفاوت باشد. در واقع خدماتی که توسط سرویس کار ارائه می شود،

شامل باز کردن مبدل اصلی و ثانویه، اسیدشویی، باز کردن مدار مبدل، نصب مجدد مبدل ها می باشد. به این ترتیب با توجه به قطعاتی که به کار برده می شود،

هزینه ارزنده ای برای این کار در نظر گرفته شده، که برای دریافت بهترین خدمات با کیفیت بالا و پرداخت یک هزینه مناسب باید به یک تعمیرکار مطرح و با سابقه کار مراجعه کنید.

همچنین لازم بدانید اگر سرویس پکیج شما نیاز به مدارشویی رادیاتورها داشته باشد، ممکن مجبور به پرداخت هزینه اضافه تری باشید.

همچنین بخوانید درباره: بهترین پکیج سال 1400 کدام است؟

دلایلی که باعث می شود پکیج لورچ نیاز به سرویس داشته باشد

دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود تا مجبور به سرویس پکیج لورچ شوید، که دلایل شامل موارد ذکر شده در زیر می باشد:

  1. پایین آمدن فشار بار پکیج یکی از دلایل نیاز به سرویس شدن پکیج است، که باعث ایجاد آبریزش در مدار گرمایشی پکیج می شود.
  2. آب زمانی که به نقطه جوش می رسد، باعث گرم شدن بیش از اندازه می شود، و در نتیجه پکیج رسوب می گیرد، و سرویس کار باید هر چه زودتر برای رسوب زدایی پکیج اقدام کند.
  3. اغلب سر و صداهای در پکیج ایجاد شده، که این صداها از موتور سیرکوله پکیج به وجود می آید.
  4. اغلب پکیج در حالت گرمایشی کار می کند ولی زمانی که باید نقش خود را به عنوان گرم کردن آب ایفا نمی کند.
  5. انفجاری روشن شدن پکیج نیز یکی از دلایلی است که نیاز به سرویس کردن پکیج را ایجاد می کند.
  6. اغلب گرفتگی صافی مدار برگشت رادیاتورها باعث گرم نشدن رادیاتور می شود، که نیاز است تا سرویس کار صافی را تمیز کند و برای بررسی آن دست به کار شود.

سرویس پکیج لورچ

دلایل متعددی در پکیج وجود دارد، که به دلیل خطراتی که ممکن به دنبال داشته باشد، باید هر چه زودتر به یک سرویس کار ایده آل و حرفه ای مراجعه کرد.

طرز کار سرویس کار در ارائه خدمات برای سرویس پکیج شرط یک تعمیر عالی است، که تنها توسط شرکت های معتبر قابل انجام است.

نتیجه گیری

یکی از رایج ترین مشکلاتی که اغلب افراد دارای پکیج لورچ با آن مواجه می شوند، بروز یکسری آسیب های جدی در پکیج است،

در انجام کار آن اختلال ایجاد کرده و به پکیج اجازه انجام وظیفه ی خود را در انتقال آب به رادیاتورها به عنوان گرمایشی یا ابگرمکن نمی دهد. به این ترتیب در چنین مواقعی سرویس پکیج لورچ کاری است که باید انجام شود.

دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق در مورد سرویس پکیج لورچ برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید