نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

ما دارای نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران می باشیم که شما در صورت بروز مشکل برای پکیج خود میتوانید با شماره ما در سایت تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به حل مشکل شما بپردازیم،

امروزه افراد زیادی از پکیج ها استفاده میکنند و کمپانی های بسیاری نیز مشغول به تولید این وسیله می باشند که یکی از کمپانی های مطرح در این زمینه ایران رادیاتور می باشد

که اگر شما از این پکیج استفاده میکنید و پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد میتوانید به سایت ما سر بزنید و به آدرس نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ما که در سایت قید شده است مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

معرفی پکیج

زمان های قدیم برای تامین آب گرم و گرم کردن خانه از آبگرمکن ها و موتور خانه ها استفاده می کردند که فضای بسیار زیادی را اشغال می کردند و دردسرهای خود را داشتند ،

امروزه به جای این وسایل از دستگاهی به نام پکیج استفاده می کنند که به راحتی آب گرم منزل را فراهم می‌ کند و فضای خیلی کمی را هم اشغال میکند ،

از مهم ترین مزیت های این دستگاه می توان به  ایمنی بالای آن اشاره کرد که بسیار حائز اهمیت است و یکی دیگر از ویژگی های خوب آن استفاده به صورت مجزا برای هر واحد مسکونی می باشد .

پکیج ها دارای مدل های مختلفی هستند اما از نظر نوع نصب به دو دسته زمینی و دیواری تقسیم می شوند که پکیج های دیواری و زمینی شامل موارد زیر هستند:

  • پکیج برقی( دیواری و زمینی دارای قابلیت بی صدا بودن)
  • پکیج دوگانه سوز( زمینی با امکان نصب در موتورخانه ها و انباری بیرون از واحد های مسکونی)
  • پکیج گازی( زمینی و دیواری با قابلیت بدون صدا)
  • پکیج گازوئیلی( زمینی با امکان نصب در موتورخانه ها و یا انبارهای بیرون از واحد مسکونی)

از نظر خروجی آلاینده ها پکیج های شوفاژ دیواری نیز به دو دسته دارای فن و بدون فن تقسیم می شوند.

اگر دنبال نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران هستید میتوانید به ما مراجعه و از خدمات ما بهره ببرید.

توضیحاتی در مورد پکیج های ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتور دارای انواع مختلفی هستند که در زیر آنها را بیان کرده ایم :

مدل K, مدل M, مدل E , مدل L, مدل BM, مدل ECO شش مدل از انواع پکیج های ایران رادیاتور می باشند ، در ادامه مطلب به عیب یابی هر یک از انواع این پکیج پرداخته ایم.

  • نمونه هایی از عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L,K

زمانی که پکیج شما دارای ارور E88 می باشد بدانید که پکیج شما بیش از حد تعادل گرم و داغ شده است،

مشاهده ارور E51 به این معنا می باشد که پرشر از کار افتاده است اما فن دستگاه شما کار میکند، ارور E42 نشانه این است که مدار پکیج شما نیاز به تعویض دارد چون باز شده است.

  • نمونه هایی از عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل M,E,MB,ECO :

اگر ارور 70 40 را مشاهده کردید بدانید پرشور سوئیچ شما خراب است و نیز فشار آب کم می باشد، ارور 50 60 70 نشان دهنده این است که سنسور انوتی سی دستگاه نیاز به تعویض دارد

و با مشکل مواجه شده است،اگر چراغ های 80 60 40 با هم روشن شدند بدانید که پرشر خراب است اما فن شما روشن و کار میکند،

ارور 80 نیز نشان دهنده این می باشد که شعله یا پمپ شما خراب است و دمای پکیج شما به 105 درجه سانتیگراد رسیده است.

موارد بالا نمونه هایی از عیب یابی پکیج ایران رادیاتور می باشند که شما میتوانید موارد بیشتری را بررسی کنید و برای مراجعه به نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

همچنین بخوانید درباره: سرویس پکیج آریستون

چند نمونه پکیج ایران رادیاتور

در متن زیر به معرفی چند نمونه پکیج ایران رادیاتور پرداخته ایم که میتوانید مشخصات آنها را نیز بررسی کنید.

  • یکی از پکیج هایی که توسط ایران رادیاتور تولید شده است مدل M24FF می باشد که از مشخصات آن میتوان به دو مبدل حرارتی ، سیستم عیب یاب الکترونیک، مساحت تحت پوشش تا 140 متر مربع،حداکثر توان گرمایی 24-20640 ،حداکثر مصرف برق 137 , وزن خالص 35 کیلو گرم و… اشاره کرد.
  • پکیج زمینی ایران رادیاتور گازی مدل G35 می باشد که دارای : سیستم عیب یاب الکترونیک، فن دودکش، دو مبدل حرارتی، مساحت تحت پوشش تا 250 متر مربع، حداکثر توان گرمایشی 35000 کیلو کالری بر ساعت، وزن خالص 215 کیلو گرم، قطر دودکش 150 میلی متر و… می باشد.
  • یکی دیگر از پکیج های دیواری ایران رادیاتور مدل L28CF می باشد که از مشخصات آن می توان به سیستم عیب یابی الکترونیک، حداکثر توان گرمایی 28-24080, وزن خالص 34 کیلو گرم، قطر دودکش 125 میلیمتر، مساحت تحت پوشش تا 160 متر مربع، حداکثر مصرف برق 96 و… اشاره کرد.

موارد بالا چند نمونه پکیج ایران رادیاتور می باشند که شما قبل از خرید میتوانید مدل های زیادی را بررسی کنید

و اگر از سرویس پکیج های ایران رادیاتور استفاده میکنید میتوانید به نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران ما مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

سخن پایانی:

امروزه پکیج ها به خوبی توانسته اند جایگزین موتورخانه ها و آبگرمکن ها باشند و به خوبی آب گرم مصرفی را تامین کنند،

پکیج ها دارای انواع متفاوتی می باشند که با توجه به مساحت و مکان مورد استفاده و…. نوع استفاده شده متفاوت است

و در مطالب بالا نمونه هایی از پکیج های ایران رادیاتور با مشخصات بیان شده اند که شما میتوانید بقیه مدل ها را نیز بررسی کنید.

همچنین با خواندن مقاله سرویس پکیج ایران رادیاتور میتوانید اطلاعات کاملی را بدست آورید.

اگر از پکیج های ایران رادیاتور استفاده می کنید برای تعمیر و سرویس آن حتما به افراد متخصص مراجعه کنید و اگر قصد مراجعه به نمایندگی را دارید میتوانید به سایت ما مراجعه کرده

و به آدرس نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران که در سایت ما ذکر شده است مراجعه کنید و یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.برای استفاده راحت تر از پکیج ها سعی‌ کنید

بعضی کدهایی که برای عیب یابی هستند را یاد بگیرید تا مشکل پکیج خود را متوجه شوید،

دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق که در مورد سرویس پکیج های ایران رادیاتور و انواع این پکیج ها و آشنایی با ارور ها بوده است برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید