سرویس پکیج بوش

سرویس پکیج بوش

آیا شما با سرویس پکیج بوش آشنایی دارید؟!ما در این مقاله قصد داریم به توضیح این مبحث بپردازیم پس همراه ما باشید،

امروزه بیشتر افراد به جای آبگرمکن ها از پکیج ها استفاده میکنند که فضای خیلی کمتری را اشغال میکنند و به راحتی آب گرم مصرفی را نیز تامین میکنند،

کمپانی های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که یکی از آنها کمپانی بوش می باشد

و اگر شما از پکیج های این برند استفاده میکنید برای سرویس پکیج بوش می توانید به آدرس ما در سایت مراجعه و یا با شماره های موجود تماس حاصل بفرمایید.

سرویس پکیج بوش

تاریخچه پکیج بوش

برند بوش یکی از برندهایی می باشد که اکثریت با آن آشنا هستند و از لوازم آن استفاده کرده اند، این برند آلمانی از زمان تاسیس تا حال توانسته است به خوبی خود را ثابت کند و محصولات با کیفیتی را ارائه دهد،

یکی از سخنان رابرت بوش که موسس این کمپانی می باشد این است که: من همواره در راستای این اعتقادم به پیش رفته ام که از دست دادن پول و ثروت بهتر از آن است که اعتماد و اعتقاد مردم را از دست داد.

حرمت و اعتبار آنچه بدان تعهد کرده ام ،ایمان به ارزش تولیدات همیشه برایم مهمتر از یک سود آنی بوده است . عمل به این سخن باعث شده است تا این کمپانی مورد اعتماد افراد زیادی باشد.

تولید سیستم های گرمایشی این برند از سال 1995 آغاز شده است که نام شرکت تولید کننده بوش ترموتکنیک می باشد ،

پکیج هایی که متعلق به این شرکت می باشد در سال های اول توسط یک شرکت خصوصی وارد ایران می شده است

اما بعد از زمانی در سال 1396 این شرکت قرارداد همکاری خود را با گروه صنعتی بوتان امضا کرده است و فروش این پکیج ها به صورت انحصاری متعلق به شرکت صنعتی بوتان می باشد

و در حال حاضر علاوه بر واردات این پکیج ها، مونتاژ آنها زیر نظر آلمانی ها در ایران در حال راه اندازی است.

برای سرویس پکیج بوش شما میتوانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس ذکر شده مراجعه کنید تا در اسرع وقت تکنسین های ما مشکل شما را برطرف کنند.

همچنین بخوانید درباره: سرویس پکیج لورچ

چند نمونه پکیج بوش

درمتن زیر چند نمونه پکیج بوش همراه با مشخصات برای شما بیان شده است:

  • یکی از پکیج های دیواری بوش 24000 مدل CLASS 6000W می باشد که دارای : سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، سیستم ایمنی و کنترل الکترونیک، نصب و مونتاژ سریع و نگهداری آسان، سیستم عیب یابی الکترونیک، قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع، قابلیت اتصال به سیستم گرمایش از کف، قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی و… می باشد.
  • یکی دیگر از پکیج های بوش 28000 مدل class 6000w می باشد که از مشخصات آن میتوان به داشتن دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی، قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی، قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع، دارای پمپ سیرکولاتور، دارای سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب گرمایش و.. اشاره کرد.
  • پکیج دیواری بوش 35000 مدل class 6000w یکی دیگر از پکیج های دیواری بوش می باشد که دارای آب گرم فروی،دائم و فراوان، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی، دو مبدل حرارتی گرمایش و اب گرم مصرفی، سیستم عیب یابی الکترونیک ،قابلیت نصب و مونتاژ سریع و نگهداری آسان، قابلیت اتصال به سیستم گرمایش از‌کف،قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع و… می باشد.

موارد بالا نمونه هایی از پکیج بوش می باشند که شما میتوانید نمونه های بیشتری را بررسی کنید و نیز برای سرویس پکیج بوش به ما مراجعه کنید.

علت روشن نشدن پکیج بوش

ممکن است هنگام استفاده از پکیج با مشکل روشن نشدن آن مواجه شوید که در وهله اول باید از وصل بودن آب، برق و گاز مطمئن شوید و سپس بقیه راهکارها را امتحان‌ کنید :

  • همه پکیج ها برای روشن شدن نیاز به حداقلی از آب دارند که اگر فشار آب از این میزان کمتر باشد دستگاه روشن نمی شود ،پس شما میتوانید با استفاده از یک فشار سنج میزان فشار آب را بررسی کنید.
  • یکی از دیگر مواردی که میتواند باعث خاموش شدن دستگاه شما شود هوا گرفتن پکیج است ، ممکن است لوله هایی که کار انتقال آب از پکیج به رادیاتور را انجام می دهند دچار هوا شده باشند و وجود این هوا مانع از انتقال آب شود که این باعث میشود میزان آب به مقدار کافی نباشد و در نتیجه دستگاه شما روشن نشود که برای حل آن باید هواگیری دستگاه را انجام دهید.
  • رسوب گرفتگی یکی دیگر از عوامل موثر در این زمینه است که مانع عبور آب در مدار گرمایشی می شود و این باعث خاموش شدن دستگاه می باشد که شما برای رسوب گیری و سرویس پکیج بوش میتوانید با شماره موجود در سایت تماس بفرمایید تا مشکلتان در سریع تر زمان حل شود.

اگر موارد بالا مشکلی نداشتند علت میتواند در خرابی قطعات باشد که شما باید بعضی از قطعات پکیج مثل دودکش آن را بررسی کنید

که بهتر است انجام این کارها را به شخص متخصص واگذار کنید و برای سرویس پکیج بوش به ما مراجعه کنید.

سرویس پکیج بوش

سخن پایانی:

امروزه پکیج ها به خوبی توانسته اند جایگزین آبگرمکن ها و موتورخانه ها شوند و نیز به راحتی آب گرم مصرفی را تامین کنند،

از آنجایی که کمپانی هایی زیادی مشغول به تولید این دستگاه هستند شما میتوانید مدل های مختلف آنها را مورد بررسی قرار دهید تا باکیفیت ترین کمپانی را انتخاب کنید،

یکی از کمپانی های موفق که امتحان خود را به خوبی پس داده است برند بوش می باشد که در مطالب بالا چند نمونه پکیج دیواری آن را معرفی کرده ایم، اگر شما از پکیج های بوش استفاده میکنید ،

میتوانید برای سرویس پکیج بوش خود با شماره های موجود در سایت و یا به آدرس ذکر شده مراجعه کنید تا تکنسین های ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به درخواست شما پاسخگو باشند ،

دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق  که در مورد پکیج های بوش و نیز سرویس پکیج بوش بوده است برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید