تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K

بررسی تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K

تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K باید به وسیله متخصصین ان صورت گیرد پکیج ها از وسایل مدرن گرمازا می باشند که در تمام فصل ها ه طور پیوسته کار می کنند و در فصل گرم اب گرم مورد نیاز را تامین می کند و در فصل سرد هم اب گرم موردنیاز را فراهم می کند و هم به گرم کردن محیط می پردازد وقتی از پکیج ها به طور دائم استفاده می شود بعضی از قطعات ان دچار اختلال خواهد شد و در عملکرد کلی ان تاثیر می گذارد و نیز سبب کاهش راندمان و ماندگاری پکیج خواهد شد و نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K خواهید داشت.

پکیج سری K در دو نوع فن دار و بدون فن ، تک مبدل و دو مبدله با کارایی بسیار عالی تولید شده است این پکیج مجهز به هیدرولیک ست برنجی می باشد و بازدهی ان 93 درصد به بالا بوده است و ظرفیت این مدل 24 کیلووات می باشد.

ویژگی ها و مزایای پکیج ایران رادیاتور سری K

نصب و راه اندازی اسان

سیستم محافظت در برابر کمبود اب و یخ زدگی

کاهش مصرف انرژی و بازدهی حرارتی بالا

تامین کننده اب گرم سریع و مداوم

استفاده جدا برای هر واحد

دارای پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت دودکش در برابر انسداد

ابعاد کوچک و خوب برای محیط های با متراژ کم

سیستم کنترل کاملا دیجیتال

کارکرد بی صدا و ارام و ایمنی کامل

دو مبدله دیجیتال و فن دار

در این مدل از دو مبدل اصلی و صفحه ای استفاده خواهد شد

ظرفیت حرارتی خروجی این پکیج برابر با 26 کیلووات می باشد

کمترین متراژ برای نصب این پکیج ها در اپارتمان 64 متر مربع می باشد.

همه پکیج های دیواری ایران رادیاتور از گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند ولی پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها بر عهده مشتریان خواهد بود

و نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش همه پکیج ها و تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K فقط به وسیله شبکه بزرگ سرویس کاران مجاز این شرکت که بیشتر از 1000 شعبه در کل کشور دارد صورت می گیرد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور سری K

خطا های این پکیج با حرف E نشان داده می شود :

ارور E81 : فعال شدن کلید حرارتی 105 درجه سانتی گراد اما دمای بدست امده به وسیله ترمیستور نرمال می باشد این خطا نیازمند اسیدشویی مبدل اصلی می باشد و در بعضی از موارد هم از کار افتادن پمپ علت ان می باشد.

ارور E88 : زیاد شدن دمای مدار گرمایش به بالای 89 درجه سانتی گراد و کمتر از 105 درجه سانتی گراد.

ارور E2 : عدم ایجاد شعله ، نبود گاز، خراب شدن شیر گاز برقی ، خرابی جرقه زدن ، اختلال در یون تشخیص شعله ، بسته بودن قابک های پلاستیکی در بخش بالای پکیج کنار دودکش پس از گذشت دو سال ، وجود فلنچ در دودکش پس از دو سال ، متصل نبودن به زمین.

ارور E42 : مدار ان باز می باشد انرا عوض کنید.

ارور E41 : ان تی سی اب گرم مصرفی دچار اشکال می باشد و مدار ان اتصال کوتاه می باشد ان را تعویض نمایید.

ارور E32 : ان تی سی مدار شوفاژ مشکل دارد و باید ان را تعویض کنید.

ارور E31 : ان تی سی مدار شوفاژ خراب می باشد و اتصال مدار ان کوتاه بوده و ان را تعویض کنید.

سرویس پکیج ایران رادیاتور مدل k

پکیج ها از لوازمی هستند که به طور دائم در همه فصل های سال از ان اها استفاده می شود و برای بازدهی و بهبود کارایی انها به سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری k نیاز دارند

خدمات سرویس پکیج هم به طور کامل و هم دوره ای انجام می گیرد در سرویس و خدمات انجام شده به وسیله تعمیرکار ماهر و معتبر قطعات تست می شود

و سلامت انها بررسی خواهد شد پس سرویس پکیج ایران رادیاتور خود را به کارشناسان متخصص و حرفه ای واگذار نمایید تا جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K دچار مشکل و اختلال نشوید.

مطابق با مبحث 17 مقررات ملی ساختمان کمترین متراژ قابل تایید جهت نصب پکیج در واحد اپارتمانی 64 متر مربع خواهد بود

و اگر خلاف این باشد باید دریچه هایی تعبیه شود تا هوای تازه جهت احتراق مناسب در مکان نصب پکیج را تامین نماید

و علاوه بر این برق مصرفی همه مدل های پکیج های ایران رادیاتور تک فاز و 220 ولت خواهد بود

این پکیج ها دارای سیستم حفاظت در مقابل یخ زدگی را دارد که امکان نصب در محیط های باز را فراهم کرده است این سیستم تنها در موقعی فعال خواهد شد که پکیج به برق وصل باشد ،

فشار اب درون پکیج حداقل یک اتمسفر باشد و گاز پکیج هم وصل باشد اما در هر حالت بهترین روش نصب نکردن پکیج در مکان هایی که امکان یخ زدگی اب در زمستان می باشد خواهد بود.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری m

تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K

نکاتی بعد از خرید پکیج ایران رادیاتور سری k

بعد از خرید به منظور استفاده از خدمات وسیع نصب رایگان و گارانتی پکیج با شماره تلفن های خدمات معتبر و رسمی درج شده بر روی کارتن ان تماس بگیرید

مطابق با استانداردهای ایمنی و فنی شرکت گاز ، برای هر پکیج گرمایشی ایران رادیاتور بایستی یک دودکش جدا مستقیم تا پشت بام ساختمان وجود داشته باشد و به کار بردن از دودکش مشترک مجاز نخواهد بود .

شرکت ایران رادیاتور با داشتن بیشتر از 1000 مرکز خدمات پس از فروش مجاز جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری k به مشتریان خود در این زمینه خدمات ارائه می دهد تا دچار مشکلات بیشتری نشوند.

در بعضی مواقع با نشتی اب پکیج ایران رادیاتور روبه رو می شوید ابریزی از این پکیج ها از مشکلات شایع انها می باشد سر ریز شدن اب از پکیج ها علت های گوناگونی دارد که عبارتند از :

سوراخ شدن مبدل

اب بندی نشدن اتصالات

پاره شدن لوله و اتصالات

خرابی شیر تخلیه

به وجود امدن هر کدام از این اختلالات راه کار های مختلفی دارد که باید به تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری  k بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید