تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO

بررسی تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO

در این مطلب قصد داریم به بررسی تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO بپردازیم. در صورتی که شما نیز قصد تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO را دارید و یا قصد دارید تا با این موضوع بیش تر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به ادامه ی مطلب توجه فرمایید.

پکیج ایران رادیاتور سری ECO

ایران رادیاتور، قطعا شما نام این برند را بارها شنیده اید زیرا یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین برندها در حوزه پکیج می باشد.

شرکت بزرگ ایران رادیاتور در ابتدای کار خود اقدام به تولید مشعل کرد و می توان به جرات گفت که این برند در تولید این محصول پیشرو و بسیار موفق بوده است و از آن جا شناخته شد.

پس از گذشت زمان و با آمدن پکیج های دیواری شرکت ایران رادیاتور با توجه به امکانات خود در صنعت اقدام به تولید پکیج های دیواری مختلف نمود.

از آنجا که ایران رادیاتور شهرت خوبی در میان مردم دارد پس قطعا تولیدات آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به همین دلیل محصولات این برند فروش خوبی در بازار دارند.

این شرکت از مهندسان و کارشناسان ماهر و خبره در قسمت تولید و تعمیر استفاده می کند که همین امر موجب گردیده تا یکی از بزرگترین رقیبان شرکت بوتان و دیگر برندها باشد.

تنوع پکیج های ایران رادیاتور زیاد است یکی از این پکیج ها که ما در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم  پکیج ایران رادیاتور سری ECO می باشد.

به دلیل پرفروش بودن و استفاده زیاد از این پکیج احتمال خراب شدن و تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO وجود دارد.

برای تعمیر این‌ پکیج می توانید از مراکز معتبر تعمیر پکیج کمک گرفته و از آن ها تقاضا کنید تا تعمیر کاران  کار بلد را برای حل مشکل به محل اعزام ‌کنند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO

لزوم سرویس پکیج ایران رادیاتور سری ECO

اصلی ترین و مهم ترین مسئله در جهت جلوگیری از خرابی پکیج های ایران رادیاتور مخصوصا سری eco سرویس کردن به موقع پکیج می باشد که توسط تعمیرکاران و کارشناسان انجام می گیرد.

سرویس کردن منظم این پکیج موجب می شود تا طول عمر دستگاه شما بالا رفته و مدت بیشتری برایتان کار کند البته تولیدات این برند به خودی خود نیز دارای طول همر مناسبی هستند اما سرویس به موقع موجب می گردد تا شما کمتر دچار مشکل شوید.

مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور 

خوب است بدانید که ایران رادیاتور در حال حاضر بزرگترین تولید کننده رادیاتورهای آلومينيومي، پكيج شوفاژ هاي ديواري و انواع مشعل(خانگي و صنعتي) در خاورميانه می باشد

برخی از مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور عبارت اند از:

  • سیستم هیدرولیک پکیج ایران رادیاتور از جنس برنج می باشد که باعث افزایش عمر این دستگاه است.
  • محصولات ایران رادیاتور به نسبت کیفیتی که دارند دارای قیمت به صرفه ایی می باشند.
  • پکیج های ایران رادیاتور فضای زیادی اشغال نمی کنند و بسیار مقرون به صرفه می باشند زیرا مصرف آن ها زیاد بالا نیست و عمر مناسبی نیز دارند.
  • نگهداری راحت تر و مستقل بودن واحد ها

پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور با موقعیت نصب دیواری برای محیط هایی که متراژ کم و محدودیت فضا دارند استفاده می شود بطوریکه دارای ابعادی کوچک و شبیه کابینت دیواری است که روی دیوار نصب می شود. نصب این پکیج ایران رادیاتور روی دیوار فضای کمتری را نسبت به زمینی اشغال می کند.

پکیج های دیواری ایران رادیاتور برخلاف مدل زمینی آن داری مخزن ذخیره آب نمی باشند و آب گرم مصرفی رو به صورت لحظه ای گرم و به سیستم لوله کشی منتقل خواهند کرد که شما باید حتما در ساختمان های بزرگ و با ظرفیت بالا از مدل های بزرگتر این پکیج استفاده کنید و اگر مصرف اب گرم شما بسیار زیاد است بهتر است از مدل زمینی پکیج ایران رادیاتور استفاده کنید.

پکیج ایران رادیاتور سری ECO از دو مبدل گرمایشی بهره می گیرد که هر کدام وظیفه تامین آب گرم را به صورت جداگانه برای مدارهای گرمایشی و مصرفی بهداشتی عهده دار می باشند. اگر شما در آپارتمان هایی با مساحت کم یا متوسط زندگی می کنید و همچینین مصرف اب شما زیاد نیست کافیست از پکیج دیواری ایران رادیاتور استفاده کنید زیرا این پکیج برای اب مصرفی شما کافیست.

در هنگام خرید پکیج حتما معیا مهم مصرف روزانه اب گرم و مساحت و طرفیت خانه را در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید پکیج مناسب خود کنید تا پکیجی دقیقا مناسب با منزل خود داشته باشید.

پکیج دیواری ایران رادیاتور  به راحتی می تواند در در بالکن و تراس نصب شود در صورتی که مدل زمینی آن برای این کار ممنوعیت دارد اما پکیج دیواری ایران رادیاتور را می توان هم در محیط داخلی و هم در بیرون از ساختمان نصب کرد.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری m

تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO

همان طور که ذکر شد اولین قدم در خصوص تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO برطرف نمودن کدهای خطای آن می باشد.

گاهی این کدها به اسانی توسط خود شما قابل رفع شدن است اما گاهی مسئله از چیزی که فکر می کنید جدی تر می باشد بنابراین ختما قبل از هر اقدامی با کارشناسان مربوطه مشوت کنید. شما می توانید تنها با تماس با دکتر فنی به کارشناسان مربوطه متصل شده و سوالات خود را مطرح کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

تمامی پکیج های این برند دارای 24 ماه گارانتی کامل می باشند که همین امر موجب می گردد تا شما با خیالی راحت تر اقدام به خرید این محصول کنید.

مواردی که شامل نصب و راه اندازی رایگان پکیج ایران رادیاتور می شود:

  • بررسی و تعیین محل مناسب برای نصب پکیج ایران رادیاتور
  • قرار دادن پکیج در محل انتخابی برای نصب استاندارد و اتصال آن به شبکه آب، برق و گاز توسط اتصالات همرا آن
  • شستشوی مدار رفت و برگشت گرمایش
  • راه‌ اندازی پکیج شوفاژ دیواری این برند
  • آموزش کار با دستگاه توسط تکنسین به شما عزیزان

تمامی این موارد کاملا رایگان توسط نمایندگان برند ایران رادیاتور در منازل شما صورت می گیرد.

مجموعه دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید