تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز

چگونگی تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز

در این مقاله قصد داریم که به مسئله ی تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز بپردازیم. پکیج ها جزو یکی از لوازم مهم در سیستم گرمایشی به حساب می آیند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در اکثر خانه ها وجود دارند.

و نسبت به شوفاژها مزیت های بسیار زیادی دارند و مهم ترین مزیت آنها این است که احتیاجی به موتورخانه ندارند و برای هر واحد به صورت مجزا طراحی می شوند.

همه ی این ویژگی ها سبب می‌ شوند تا اکثر افراد به استفاده از پکیج روی بیاورند. البته مصرف پکیج نیز بسیار پایین تر و به صرفه تر می باشد.

پکیج ها انواع مختلفی دارند و در برند های متنوعی تولید می شوند. هر کدام از این انواع ممکن است که دچار مشکل شوند و در صورت بروز مشکل باید مشکلات حل شود.

مشکلات مختلف و متنوعی وجود دارند که بروز آن ها شما را وادار به تعمير پکیج خواهد کرد.

مشکلاتی مانند روشن نشدن پکیج، خاموش شدن ناگهانی پکیج، بالا رفتن بیش از اندازه ی دمای آب، ریزش یا نشتی، خارج شدن نور و یا شعله از پکیج، گرم شدن آب،

افت فشار آب، کم شدن گرمای رادیاتور، گرم بودن بخشی از رادیاتور و سرد بودن بخشی دیگر، نوسان آب گرم، سر و صدای پکیج و… .

بروز هر یک از این مشکلات شما را وادار به تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز خواهد کرد.

علاوه بر مشکلات فنی یکسری خطا ها و مشکلات دیگر در نمایشگر پکیج ظاهر می‌ شوند که این مشکلات دارای کد های خطای متفاوتی هستند.

و هریک از این خطاها تفسیر خاص خودشان را دارند و نیازمند روش خاص برای تعمير می باشند.

تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز

انواع کد های خطا در پکيج های ايستاتیس مدل کاريز:

کد خطا E01:

این خطا وقتی اتفاق می افتد که گرمای پکیج بیش از حد مجاز باشد و البته دلایل متعدد دیگری نیز دارد.

مانند خرابی NTC، خرابی ترموستات، خرابی پمپ، گرفتگی مسیر، وجود هوا در سیستم، تنظیم نبودن شیر گاز، خرابی برد.

شما با نمایش این خطا روی صفحه ی نمایشگر پکیج باید بعد از رفع مشکلات ذکر شده، سیستم را ریست کنید.

تا دوباره شروع به کار بکند. بهتر است که برای انجام این اقدامات از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید و خودتان به تنهایی این کار ها را انجام ندهید.

چون ممکن است که با کوچک ترین خطا آسیب‌ های زیادی به پکیج وارد کنید. در کل تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز بهتر است که توسط تعمیرکاران ماهر در این زمینه انجام شود.

کد خطا E02:

وقتی که تغییر دمای آب گرم در یک ثانیه بیشتر از ۷ درجه سانتی گراد باشد و این اتفاق برای ۳ بار پشت سر هم تکرار شود شما با این خطا روی صفحه ی نمایشگر پکیج مواجه می شوید.

این خطا نیز علت های متعددی می تواند داشته باشد. که مهم ترین دلایل آن وجود هوا در سیستم، نبود آب کافی در پکیج، رسوب مبدل ثانویه، خرابی کیت شیر سه راهه، خرابی پمپ و غیره است.

این موارد نیز جزو کار های ساده نمی باشند و حل آن ها نیازمند این است که شما به افراد متخصص مراجعه کنید. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن به تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز بپردازند.

کد خطا E03:

وقتی که تغییر دمای آب گرم در یک ثانیه بیشتر از ۲۱ درجه سانتی گراد باشد (فرقی نمی کند این تغییر دما در رفت اتفاق بیفتد یا در برگشت) در هر صورت شما با این خطا مواجه می شوید.

عوامل بروز این خطا درست مانند علل خطای قبلی می باشد و حل آن نیز فقط از دست تعمیرکاران متخصص در این زمینه بر می آید.

کد خطا A30:

وقتی که در پکیج شما شعله وجود نداشته باشد این خطا روی صفحه ی نمایشگر آن نقش می بندد.

عدم وجود شعله به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما باید هر کدام از این عوامل را بررسی بکنید.

این عوامل می توانند مربوط به قطع بودن و یا افت فشار گاز، احتمال سوختن بوبین شیر گاز، وجود اشکال در حسگر شعله و یون تشخیص شعله،

وجود فاصله بیش از حد مجاز بین الکترود جرقه زن تا برنر، وجود اشکال در جرقه زدن دستگاه و عدم اتصال جرقه بر روی برنر باشد. حل این مشکلات نیز جزو موارد تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز قرار می گیرد.

کد خطا E12:

وقتی که فشار آب در مدار بیشتر از سه بار bar باشد شما با این خطا رو به رو می شوید. وقتی که این خطا اتفاق می‌ افتد پکیج به طور کامل متوقف می شود

و تا وقتی که به تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز نپردازید پکیج روشن نخواهد شد و به کار خود ادامه نمی دهد. وقتی که سیستم بیش از اندازه آبگیری شود نیز این خطا رخ می دهد.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر پکیج ایساتیس سری k

کد خطا E41:

این خطا نشان می دهد که قبل از اینکه روند گرمایش دستگاه شروع بشود پرشر سوئیچ هوا فعال می شود. و نباید این اتفاق رخ دهد.

وقتی که این اتفاق رخ دهد پکیج متوقف می شود و بعد از اینکه عیب آن رفع شد، به کار خود ادامه خواهد داد.

این خطا دلایل متعدد دیگری از جمله خرابی سیم کشی پرشر سوئیچ هوا، خرابی پرشر سوئیچ هوا، خرابی رله برد و غیره را شامل می‌ شود.

و برای رفع هر یک از این مشکلات باید به بررسی سیم کشی، بررسی پرشر سوئیچ هوا و بررسی رله برد بپردازید. که این کار توسط تعمیرکاران مجرب در زمینه تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز انجام می شود.

تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز

سخن پایانی

این خطا های ذکر شده و تمامی خطا های دیگری که ممکن است برای پکیج شما اتفاق بیفتند، هر کدام دلایل خاص خودشان را شامل می شوند

و به همین منظور نیز باید با مراجعه به مراکز و خدمات معتبر برای تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز خود اقدام بکنید.

و مطمئن باشید که افراد چیره دست و متخصص در این زمینه می توانند مشکلات پکیج شما را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن حل و فصل بکنند.

تا دچار خسارت های گوناگون نشوید. پس سعی کنید که در انتخاب افراد متخصص نهایت تلاش و دقت را داشته باشید تا بهترین افراد در این زمینه بر سر راهتان قرار بگیرند.

مجموعه دکتر فنی در تعمیر انواع مختلف پکیج ها مانند تعمیر پکیج فرولی و تعمیر پکیج تاچی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان و تعمیر پکیج ایساتیس و تعمیر پکیج اریستون و … مهارت خاصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید