تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار

چگونگی تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار

تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار شامل نکات مختلفی می باشد  که انجام آن نیازمند تخصص کافی در این زمینه است. این کار قبل از هر چیزی، نیازمند آگاهی و تخصص کافی در این زمینه می باشد.

به همین علت است که بهتر است تعمير پکیج های خود را حتما به اهالی فن و متخصصین فعال در این حوزه بسپارید.

برند ایساتیس، جزو یکی از معتبر ترین برند های ایرانی وملی در زمینه ی تولید انواع پکیج به حساب می آید.

که پکیج های تولید شده توسط آن دارای انواع و مدل های مختلفی هستند که مدل نیو استار، یکی از آن ها به شمار می آید.

به طور کل ایساتیس همواره محصولات بسیار باکیفیت و مرغوبی را تولید می کند. این محصول نیز همان تولیدات باکیفیت به شمار می آید.

اما یک محصول هر چقدر هم که کیفیت ساخت بالایی داشته باشد، در نهایت بر اثر گذر سال ها و یا مشکلات مختلف، دچار مشکل شود

و در چنین شرایطی است که شما به تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار نیاز پیدا می کنید.

برند ایساتیس از سال 1385 کار خود را در کشور ایران آغاز کرد. مسیر آغاز این برند، متعلق به کشور یزد می باشد.

نام ایساتیس نیز به همین علت روی این برند قرار گرفته است. چون ایساتیس، نام قدیمی شهر یزد به شمار می آید.

تمامی محصولات تولید شده توسط این برند دارای استاندارد های ملی و بین المللی می باشند و به همین منظور بسیار با کیفیت و با دوام هستند.

این برند انواع شوفاژ ها و پکیج ها را بر اساس الگوی ایتالیایی تولید می کند.

تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار

دلایل خرابی های معمول پکیج ها

کم شدن فشار:

یکی از اصلی ترین دلایل خراب شدن پکیج های دیواری، کم بودن بار فشار پکیج می باشد. که در این صورت باید اقدامات لازم در جهت تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار انجام پذیرد.

و باید برای بالا بردن فشار پکیج اقدام کنید. فشار بار پکیج های دیواری در حالت استاندارد روی 1.5 قرار دارد.

این مقدار از فشار، روی کارکرد قطعات مختلف پکیج تاثیر می گذارد و به همین علت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید اجازه داد که کم تر از حد ممکن بشود.

خرابی پمپ پکیج:

پمپ یک پکیج، جزو مهم ترین قطعات آن به شمار می رود که خرابی آن ممکن است به دلایل مختلفی از جمله استفاده از قطعات بی کیفیت رخ دهد.

در چنین شرایطی تعمیرکاران یا بع تعویض پمپ می پردازند و یا پمپ را تعمير می کنند. از آن جایی که قیمت پمپ پکیج بسیار بالا می باشد، سعی کنید که تا حد امکان دست به تعویض آن نزنید.

یخ بستگی میان لوله ها:

بسیاری از پکیج هایی که در مناطق سردسیر هستند، ممکن است که در فصول سرد سال، دچار یخ زدگی در میان لوله هایشان شوند.

در این شرایط، وقتی دما به زیر صفر درجه می رسد، حجم یخ در لوله، بیشتر از حجم از آب خواهد شد و یخ به آب غلبه می کند و موجب ترکیدن لوله خواهد شد.

این اتفاق خسارت های زیادی برای شما برجای خواهد گذاشت. پس سریعا با مواجهه با چنین مشکلی باید به فکر تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار باشید.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر پکیج ایساتیس مدل کاریز

نکات مهم در جلوگیری از خرابی پکیج ها:

برای این که از ایجاد مشکل در پکیج دیواری جلوگیری بکنید، می توانید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید و آن ها را رعایت کنید. تا با رعایت این نکات از تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار بی نیاز شوید.

  • پکیج دیواری را در دمای کمتر از 60 درجه و بیشتر از 0 درجه ی سانتی گراد نگه داری کنید. چون افزایش دما و کاهش دمای بی سابقه، موجب خرابی پکیج خواهند شد.
  • وقتی که نیازمند مقدار کمی از آب هستید، بهتر است که حتی الامکان شیر آب گرم را باز نکنید.
  • استفاده از فیلتر های پلی مگنت تاثیر بسیار زیادی در عملکرد صحیح پکیج و جلوگیری از خرابی آن دارد.
  • سعی کنید که به طور منظم به شستشوی مدار رادیاتور ها بپردازید و از محلول ضد رسوب برای تزریق در سیستم های پکیج استفاده بکنید. چون این محلول ها هرگونه رسوب را از بین می برند. ضمن اینکه جلوی بسته شدن رسوبات جدید را نیز در مسیر لوله ها می گیرند. همان طور که می دانید، رسوب جزو سم های مهلک برای یک پکیج به شمار می رود و می تواند آسیب های بسیار زیاد و ناگواری به آن وارد بکند.

تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار

عیب یابی پکیج

اگر با مشکلاتی مانند روشن نشدن پکیج، خاموشی ناگهانی و… مواجه شدید، می توانید با انجام یک سری اقدامات ساده و آگاهی از آن ها، به عیب یابی پکیج بپردازید.

  • شما با بررسی کنترلر پکیج ها، چراغ ها، نمایشگر و تغذیه، می توانید از سلامت پکیج اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که برق آن قطع نیست.
  • نکته ی بعدی بررسی نشتی، آب، گاز می باشد که باید ببینید نشتی اتفاق افتاده است یا خیر.
  • میزان گرمایش آب مورد استفاده نیز باید بررسی شود تا اگر بیش از اندازه گرم و یا بیش از اندازه سرد بود، به تعمیر پکیج ایساتیس نیو استاربپردازید.
  • قدم بعدی در عیب یابی، این است که شیر کنترل اضطراری را چک بکنید. اگر شیر کنترل اضطراری بسته بود، شاید بتوانید با باز کردن آن مشکل را حل کنید و به تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار خاتمه دهید.
  • اگر در سیستم تهویه ی پکیج با مشکلی مواجه شدید، باید پرشرسوئیچ فن را بررسی بکنید تا دچار مشکل خاصی نشده باشد. چون مشکلات موجود در پرشر سوئیچ فن، تاثیر مستقیم روی سیستم تهویه خواهد گذاشت و آن را دچار اختلال می کند.
  • وقتی با حرارت بیش از حد در پکیج مواجه شدید، باید کلید های حرارتی را به خوبی چک بکنید و از عملکرد صحیح آن ها آگاه شوید.
  • در صورت بروز مشکل در سیستم احتراق، باید حسگر های شعله را مورد بررسی قرار بدهید. تا اگر دچار مشکلی بودند، به تعمیر پکیج ایساتیس نیو استار بپردازید.
  • از فعال بودن و سالم بودن ترموستات پکیج نیز اطمینان حاصل کنید. چون در بسیاری از موارد، ترموستات دچار نقص فنی و مشکل می شود و با رفع عیب ترموستات، معمولا مشکلات پکیج نیز حل خواهند شد.

مجموعه دکتر فنی در تعمیر انواع مختلف پکیج ها مانند تعمیر پکیج فرولی و تعمیر پکیج تاچی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان و تعمیر پکیج ایساتیس و تعمیر پکیج اریستون و … مهارت خاصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید