سرویس پکیج تاچی سری b

سرویس پکیج تاچی سری b

در این مقاله قصد داریم به بررسی تعمیر پکیج تاچی تیپ b بپردازیم. اگر شما نیز می خواهید دانش خود را در زمینه تعمیر پکیج تاچی تیپ b افزایش دهید، توصیه می شود به موارد زیر توجه کنید.

چگونگی تعمیر پکیج تاچی سری b

یکی از انواع پکیج های پرطرفدار در ایران پکیج تاچی سری b می باشد. پکیج ها برای ایجاد گرما در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

اما این لوتزم نیز مانند دیگر دستگاه ها ممکن است پس از مدتی استفاده دچار اسیب و ایراد گردد. در این صورت شما باید جهت سرویس آن اقدام کنید.

البته برند تاچی عموما پکیج های باکیفیتی ارائه می دهد اما هیچ دستگاهی وجود ندارد که هرگز دچار خرابی نشود. به طور کلی اگر پکیج شما دچار مشکل هم نشده باشد باز هم سرویس دهی مناسب و منظم احتمال بروز اختلال در پکیج را کاهش می دهد پس از این امر سرباز نزنید که این امر باعث صرفه جویی در هزینه های سرویس پکیج تاچی سری b خواهد بود.

به خاطر داشته باشد که تعمیر و سرویس دهی این پکیج ها کار هر فردی نیست و باید حتما آن را به افراد خبره و ماهر بسپارید تا بعدها پکیج شما دچار اختلال نگردد.

یکی از مزای این پکیج از برند تاچی این است که اگر دچار خرابی یا مشکل گردد کدهایی را در نمایشگر خود نشان می دهد که شما را از این مشکل مطلع کند بنابراین شما باید به محض دیدن این مورد اقدام به سرویس و تعمیر آن کنید.

هر کدام از این کدهای خطا معنای خاصی دارند که با دانستن معنی آن می توانید مشکل را حل کنید.

تعمیر پکیج تاچی تیپ b

معنای برخی ازخطاها در این نوع پکیج ها:

خطاهای پکیج تاچی نوع بی همراه با حروف انگلیسی در صفحه پکیج به شما نشان داده می شود.

کد E1:

این کد خطا نشان دهنده وجود مشکل احتراق می باشد. یعنی شعله آتش پکیج نمی تواند روشن شود یا به خوبی ثابت نمی ماند.

دلایل این ارور: گاز در ورود به پکیج دچار مشکل شده، کابل گاز کاملا سالم نیست و باید تعویض گردد، شعله گاز پکیج به خوبی تنظیم نشده است و باید چک شود، معیوب بودن کارت پکیج، معیوب جرقه زن، معیوب بودن دریچه گاز پکیج

کد E2:

در صورتی که تهویه پکیج شما آسیب دیده باشد شما با این کد خطا روبرو خواهید شد .دلایل خرابی تهویه: خرابی سوئیچ فن، ضعیف یا خراب بودن فن دستگاه، شکسته شدن پره های فن، دودکش دودکش

کد E3:

تهویه ها دارای سنسور تهویه هستند. این کد بیانگر وجود مشکلی در سنسور تهویه پکیج سری b می باشد.

دلایل این خطا: سوئیچ فشار فن خراب باشد و یا کابل ارتباطی قطع باشد همچنین تغییر شکل ونتوری در زانو و برق فن در اثر گرما ممکن است باعث ایجاد این خطا گردد.

کد E4:

گرمای زیاد ممکن است موجب خرابی پکیج شما گردد و کد e4 دقیقا نشان دهنده همین امر می باشد. از جمله دلایل این کدخطا می توان به : لسته شدن شیر پیستون ، پمپ یا شیر برقی معیوب یا سوخته، فیوز انتهایی معیوب، قطع شدن کابل ارتباطی اشاره کرد.

کد E​​5:

گاهی نیز سنسور دمای ورودی معیوب است آن وقت شما شاهد خطای e5 خواهید بود و باید برای رفع آن اقدام کنید.

دلایل این ارور: معیوب بودن سنسور (NTC G14)، ایراد بودن آی سی برد کنترل

کد E6:

اگر در سنسور دمای آب گرم خانگی نقص و ایرادی پیش بیاید شما با این کد خطا مواجه خواهید شد.

دلایل این خطا: معیوب بودن دمای آب گرم سنسور (NTC)، قطع شدن کابل ارتباطی

کد E​​7:

پکیج های سری بی برند تاچی دارای مدار آب گرمکن هستند که این کد خطا نشان دهنده نقص در سنسور دمای مدار گرمکن G18 (NTC) است.

دلایل این خطا: دمای مدار گرمایش سنسور (NTC) معیوب، قطع شدن کابل ارتباطی

نماینده تعمیر پکیج تاچی تیپ b

در سرویس پکیج تاچی تیپ b مهم ترین و اولین کار رفع خطاهای موجود است که شما باید به ان بپردازید اما در بعضی از مواقع ما به خوبی با این کدها اشنایی نداریم یا اینکه رفع این خطاها از عهده ما خارج است. در این صورت شما باید به سراغ متخصصان پکیج تاچی بروید و تغمیرات پکیج خود را به آن ها بسپارید.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری ECO

نکاتی برای جلوگیری از آسیب رساندن به پکیج تاچی

دوام و همر مناسب پکیج با نحوه مراقبت و نگهداری آن ارتباط مستقیمی دارد بنابراین هرچه شما در سرویس کردن به موقع پکیج خود کوشا باشید قطعا پکیج شما عمر مناسبی خواهد داشت و شما را مجبور به پرداخت هزینه های گزاف بابت خرابی و عیوب نمی کند.

تعمیر پکیج و نگهداری دوره ای بر روی کوچکترین مشکل تعمیر پکیج تاچی تیپ b انجام می شود تا از مشکلات بیشتر و هزینه های بیشتر جلوگیری شود.

تعمیر پکیج تاچی تیپ b

نتیجه

پکیج تاچی نوع b یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع  پکیج ها در ایران می باشد که در منزل بسیاری از ما مورد استفاده است.

 

برند تاچی نیز در این زمینه از سایر برندها مستثنی نیست و در صورت بروز مشکل در پکیج تاچی نوع b باید آن را به افراد متخصص بسپارید.

همونطور که در این مطلب بیان شد پکیج های تاچی سری b  اگر به خوبی مراقبت شوند و طی زمان های مناسب مورد سرویس قرار گیرند مدت طولانی برای شما کار خواهند کرد و هرگز شما را با هزینه های بالا جهت رفع اروزها و مدخطاها مواجه نمی کند.

همچنین شما با مطالعه این محتوا به راحتی می توانید بعضی از کدهای خطا پکیج تاچی را تشخیص دهید و اقدام به رفع آن ها کنید پس با خیال راحت این پکیج را بخرید و اگر با مشکلی در این زمینه مواجه شدید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان و متخصصان ما شما را راهنمایی کنند.

مجموعه دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق در مورد چگونگی تعمیرات پکیج برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید