تعمیر پکیج تاچی تیپ D

بررسی تعمیر پکیج تاچی تیپ D

در این مقاله به تعمیر پکیج تاچی تیپ D خواهیم پرداخت. اگر می خواهید دانش خود را در زمینه تعمیر پکیج تاچی تیپ D افزایش دهید، توصیه می شود به موارد زیر توجه کنید.

معرفی تعمیر پکیج تاچی تیپ D

برند تاچی یکی از برندهای معروف تولید کننده بسته بندی های مختلف است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

پکیج تاچی نوع D یکی از محبوب ترین پکیج های برند تاچی می باشد.

قطعا تمامی پکیج های دیواری پس از مدتی استفاده دچار اختلالات و مشکلات مختلف می شوند که باید حتما رفع شود ما در ادامه به بررسی مشکلات پکیج تاچی تیپ D می پردازیم تا شما بتوانید در چنین مواردی به خوبی اقدام کنید.

کدهای خطای پکیج تاچی تیپ D

هنگامی که پکیج تاچی تیپ d  شما با مشکل مواجه می شود، اولین چیزی که ممکن است توجه شما را جلب کند کدهایی است که بر روی نمایشگر نمایان می شود و شما در درجه اول باید آن ها را بررسی و رفع کنید البته باید گفت رفع همه این کدها در توان شما نیست بنابراین حتما باید با متخصصان و کارشناسان آن هماهنگ کنید.

هر کدام از کدهای اروری که در ادامه می گوییم و ممکن است بر نمایشگر پکیج نشان دهد دارای معنای خاصی است که شما قطعا بدون دانستن آن ها نمی توانید مشکل را بررسی و رفع کنید بنابراین با ما همراه باشید تا در رابطه با این ارورها اطلاعاتی خدمت شما ارائه دهیم.

در ادامه به اهمیت برخی از این خطاها در این نوع پکیج می پردازیم:

خطا های پکیج تاچی سری D به طور ترکیبی از حروف انگلیسی بر روی صفحه پکیج به شما نشان داده خواهند شد.

کد خطای E1 : اگر شعله پکیج قطع شود و یا به طور دائم روشن نماند این ارور نمایان می شود که باید گفت رفع آن برای خود شما امکان پذیر نیست و شما حتما باید برای رفع آن به کارشناان و متخصصان خبره مراجعه کنید بنابراین هرگز پکیج خود را به افراد نابلد نسپارید که آسیب های بیشتری خواهید دید.

از عوامل ایجاد این اختلال باید به عدم ورود گاز به پکیج و یا خراب شدن برد پکیج و دیگر موارد … اشاره کرد که پس از بررسی توسط تعمیرکار رفع می گردد.

کد ارور E2 : اگر دمای حد پکیج بالا باشد این نیز نشان دهنده اختلال در پکیج شماست و شما در نمایشگر کد e2  را خواهید دید.

از دلایل این ارور می توان به بسته بودن یا کثیف بودن شیر های رفت و برگشت رادیاتور و یا خرابی سنسور حد و یا دیگر موارد اشاره کرد یادتان باشد در رفع این مشکل با کارشناسان مشورت کنید.

کد E3 : این خطا، خطای مهمی است زیرا نشان دهنده عدم خروج دود از پکیج است در صورت مشاهده این ارور سریعا با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مربوطه صحبت کنید.

این خطا بر اساس خرابی پر شر سوئیچ فن و یا شکسته بودن فن دستگاه ایجاد می شود.

روش تعمیر پکیج تاچی تیپ D

اولین مرحله در تعمیر پکیج های تاچی این است که ارور هایی که مشاهده می کنید را برطرف کنید پس برای این کار با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در منزل شما این ارورها را رفع کنند.

گاهی تنها با ریست نمودن دستگاه می توان خرابی های آن را بر طرف نمود. به خاطر داشته باشید که گاهی این خطاها به این آسانی رفع نمی شوند پس حتما آن ها را پیگیری کنید.

و گاهی نیز ممکن است رفع مشکلات مربوط به این کدهای خطا از عهده ی یک فرد غیر متخصص خارج باشد.

در این صورت لازم است تا تعمیر پکیج خود را به مراکز تعمیرات معتبر بسپاریم. شما می توانید به صورت غیرحضوری نیز با ما تماس گرفته و مشکل خود را بیان کنید.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر پکیج ایران رادیاتور سری K

انواع پکیج تاچی

پکیج های تاچی در ابتدا تنها ساخت کشور چین بودند اما امروزه توسط شرکت ایران و چین تولید آنها صورت می گیرد البته امروزه کیفیت محصولات برند تاچی نیز بسیار بیشتر از گذشته شده است به همین دلیل طفداران بیشتری در بازار دارد.

پکیج های تاچی انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن ها باید بطور جداگانه برای تعمیرات بررسی شوند.

از جمله پکیج های پرفروش پکیج تاچی:

پکیج b ، پکیج a ، پکیج d و….

ویژگی های پکیج های تاچی

از ویژگی های که باعث محبوبیت این برند در بین خریداران گردیده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگر با نمایش کدهای خطا پکیج، تنظیم خودکار جریان گاز، سیستم ضد نوسان دمای آبگرم مصرفی و دارای نشان استاندارد ایران و نشان کیفیت اروپا، بیشترین تنوع در مدل و کیفیت، مورد تایید نظام مهندسی در سراسر کشور

ویژگی های گفته شده بالا باعث تبدیل این محصول به محصولی پرفروش گردیده است بنابراین خرید آن را از دست ندهید.

سخن پایانی

در این محتوا ما سعی کردیم شما را با خطاها و ارورهای اصلی پکیج تاچی آشنا کنیم همچنین برخی از ویژگی های محصولات این برند را برای شما مطرح کردیم البته خوب است بدانید که پکیج های دیواری این برند تماما دارای دوسال گارانتی می باشند و راه اندازی و نصب این دستگاه توسط نمایندگان این برند در منزل شما انجام می شود که بابت آن هیچ هزینه ایی از شما گرفته نخواهد شد.

تکنسین های نصب کننده این پکیج ها به شما کار با آن را آموزش می دهند یعنی نحوه خاموش و روشن کردن پکیج، تنظیم دمای پکیج و دیگر موارد آن که نیاز است آن ها را بشناسید را به طور کامل به شما خواهند گفت پس از این جهت نگرانی نداشته باشید زیرا به طورکلی کار کردن با این دستگاه بسیار آسان است.

در صورتی که پکیج شما با مشکل روبروشد کافیست با دکترفنی تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت کنید در صورتی که مشکل شما حل نشد کارشناسان ما درب منزل خدمت شما خواهند رسید.

مجموعه دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق برای شما کاربردی بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید