تعمیر پکیج آریستون ۳۰۰۰۰

تعمیر پکیج

باید گفت که پکیج دیواری برای عملکرد بهتر خود نیاز به چهار عنصر آب، گاز ،برق و اکسیژن خواهد داشت. زمانی که آب پکیج تامین نشود، پکیج روشن نخواهد شد. در همه پکیج های دیجیتال به کمک ال سی دی کوچکی که روی صفحه پکیج های آنالوگ وجود دارد عقربه فشار که بر روی دستگاه قرار گرفته است متوجه میشویم که درجه آن روی یک تا یک و نیم بار باید قرار گرفته باشد. و بعد می توان آب را بست. در مرحله بعد از تکمیل تعمیر پکیج آریستون ۳۰۰۰۰ دیواری باید برق پکیج را مورد بررسی قرار داد و باید مطمئن شد که برق پکیج وصل باشد. یا  اینکه دو شاخه پریز باید را باید از پریز  جدا کرد و سپس آن را برعکس وارد پریز کرد.

چرا که بعضی از پکیج ها روی فاز و نول حساس میباشند. یکی از موارد مهم در احتراق، اکسیژن است که باید در نظر گرفته شود. چرا در بعضی موارد تنها فن  دچار مشکل خواهد شد و احتراق به درستی  انجام نخواهد شد  و ممکن است آسیب جدی به وجود بیاید.  وقتی که فن ها از کار افتاده باشند می توان بالای پکیج را مشاهده کرد که دارای  دو دریچه با درپوش های پلاستیکی است و می‌تواندرپوش ها را باز کرده و دودکش را وصل نمود ولی باید مراقب باشیم که دودکش کوچک ترین نشتی را نداشته باشد.

آشنایی با تعمیر پکیج آریستون ۳۰۰۰۰

پکیج دیواری برای تامین آب گرم مصرفی در منزل و همچنین آب گرم مورد نیاز برای شوفاژ در زمستان با استفاده کردن از پکیج آب گرم را تامین خواهد کرد. پکیج  نسبت به آبگرمکن های دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی دارای مزایای بسیاری است پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداست و نوسانات دمای آب در آن اصلاً پنهان نیست.

 روشن شدن و کار کردن پکیج در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صدا تر خواهد بود و مراحل گرمایشی آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر خواهد بود یکی دیگر از مزایای استفاده از پکیج این است که فضای خیلی کمتری را در بر میگیرد نسل جدید پکیج های دیواری آریستون مدل ۳۰۰۰۰ با بهره گیری از تکنولوژی های جدید به منظور ارتباط سنسور ها و سایر قطعات، قابلیت اتصال به ترموستات، قابل برنامه ریزی و سیستم مدیریت انرژی، قابلیت زمانبندی کارکرد روزانه و پمپ دور متغیر با توان مصرفی برق بسیار پایین و با افزایش بازدهی و کاهش ۱۵ درصدی مصرف انرژی نسبت به مدل های دیگر به پکیج در بازار بسیار مناسب است.

تعمیر پکیج آریستون ۳۰۰۰۰

 استفاده از مبدل از جنس آلومینیوم به  خاطر افزایش سازگاری رادیاتورهای آلومینیومی ضد زنگ برای افزایش طول عمر سیستم پکیج در این نوع پکیج قرار داده شده است.سیستم آنتی فریز برای محافظت در برابر یخ زدگی از ویژگی های این پکیج میباشد. پکیج دیواری آریستون جدید،  این پکیج مجهز به نمایشگر ال سی دی لمسی با وضوح ایت بالا و قابلیت های چندگانه کلیدهای لمسی و کلیدهای فعال قابلیت به وای فای اتصال به وای فای میباشد..

پکیج گرمایشی با توجه به نوع آب و هوای و موقعیت ساختمان با توجه به نوع عایق بندی مشخص میشود پکیج ۲۴۰۰۰ برای متراژ ۱۲۰ متر ۲۸۰۰۰ برای متراژ ۱۸۰ متر ۲۱۰ متر  پکیج ۳۰۰۰۰قرار داده می شود حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی ۶۴ متر مربع است.

باید گفت پکیج دیواری که از هر نوع برندی باشد ممکن است که به تعمیر و تعویض قطعات آن نیاز پیدا شود. پکیج آریستون  برند ایتالیایی است که باید برای عیب یابی و تعمیرات مشکل پکیج آریستون مهارت خاصی وجود داشته باشد. باید گفت؛ که تعمیرکار با تجربه و با مهارت بالا در مورد خطاهای پکیج آریستون تسلط کافی را دارد و مشکلات پکیج آریستون را با دقت بررسی کرده و آنها را به راحتی تعمیر می کند.

رفع مشکلات پکیج آریستون ۳۰۰۰۰

به دلیل اینکه پکیج دیواری آریستون ساخت کشور ایتالیا می باشد، قیمت قطعات پکیج دیواری آریستون نسبت به برندهایی  که در ایران موجود می باشد مقداری بالاست و برخی افراد معایب پکیج دیواری در این مدل را خواهند دانست.  اما باید گفت که این برند پکیج از نظر ساختاری با برند های ایرانی  فرق دارد، پس تعمیر پکیج آریستون  با مدل های دیگر پکیج های دیواری متفاوت خواهد بود. فردی که برای عیب یابی پکیج آریستون فرستاده می شود باید به تمامی مشکلات پکیج آریستون بسیار مسلط باشد و با قطعات اصلی و اورجینال بتواند خرابی پکیج آریستون را برطرف کند.

خدمات مربوط به تعمیرات پکیج آریستون ۳۰۰۰۰

رفع روشن نشدن پکیج آریستون

 رفع ارور ۶p۱ پکیج

رفع ارور ۱۰۸ پکیج

 رفع عدم تشکیل شعله پکیج دیواری علت خاموش شدن پکیج دیواری

 برطرف کردن مشکل گرم نشدن آب پکیج رفع هرگونه مشکلات پکیج

 باید دانست که اصلی ترین مشکلات پکیج این است که پکیج آریستون روشن نمی شود، دستگاه بدون استفاده از آن مدت طولانی کار می کند، آب از زیر پکیج نشت می دهد، فشار آب گرم کم میشود، رادیاتور و شوفاژ ها گرم نخواهند شد.

 در صورت به وجود آمدن این مشکلات باید پکیج آریستون هم مثل دیگر برندها تعمیر شود تا مشکلات بزرگتری به وجود نیاید.

 علت روشن نشدن پکیج آریستون؛ بسیاری از پکیج ها با مشکل روشن نشدن مواجه میشوند. قبل از درخواست اعزام تعمیرکار بهتر است که موارد زیر به درستی چک شود؛

 باید مطمئن شد که پریز برق که پکیج را به آن متصل کردیم برق دارد.

 سیم برق پکیج آریستون باید مورد بررسی قرار بگیرد تا خراب نباشد.

تعمیر پکیج آریستون ۳۰۰۰۰

 علت های خاموش شدن پکیج آریستون؛

علت خاموش شدن پکیج آریستون میتواند کمبود فشار آب در پکیج ، وجود مشکل در ایجاد شعله، روشن شدن چراغ پیلوت پکیج، خرابی فن پکیج، وجود نقص در برد دستگاه، وجود مشکل در چرخش آب در سیستم باشد.

 باید این مشکلات مورد بررسی قرار بگیرد و ایراد به وجود آمده سریعاً رفع شود.

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج آریستون؛

 روشن شدن چراغ در پکیج نشان از مشکل در دستگاه است. اگر چراغ قرمز پکیج روشن شود به معنای این است که  باید پکیج ری استارت شود. برای حل کردن این مشکل بهتر است که از یک تعمیرکار کمک گرفته شود تا مشکل پیش آمده به زودی برطرف شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید