تعمیر پکیج آریستون ۲۴۰۰

تعمیر پکیج

هنگام به وجود آمدن مشکلاتی مثل؛روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج، کدهای خطا باید فوری پکیج مورد تعمیر قرار بگیرد. زمانی که نیاز به تعمیر پکیج آریستون ۲۴۰۰  باشد باید از یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر پکیج کمک گرفته شود.

انواع پکیج های دیواری و زمینی دارای برند های متفاوتی  هستند که با یکدیگر فرق دارند، و دارای قطعات حساسی مانند؛ پمپ، آب، سنسور حرارتی وبرد میباشند. در برخی اوقات  خدمات سرویس پکیج به صورت دوره ای  یا کامل صورت گرفته میشود، که انجام سرویس بستگی به خرابی در قطعات پکیج دارد.

تفاوت اصلی میان تعمیر و سرویس پکیج کار نکردن  درست دستگاه می باشد. به عنوان مثال اگر پکیج روشن نشود  احتمال این را دارد که جرقه زن پکیج خراب شده باشد و باید حتما تعمیر شود، اما سرویس پکیج را سرویس کار در زمان ایجاد مشکل در پکیج انجام میدهد و باید حتما دستگاه تعمیر شود و سرویس آن انجام شود. باید این نکته را در نظر گرفت که پکیج ها، برای حفظ کردن سلامت دستگاه باید به صورت سالانه یا هر ۶ ماه یکبار توسط سرویسکار مورد بررسی قرار بگیرند.

تعمیر پکیج آریستون ۲۴۰۰

 همه چیز درباره تعمیر پکیج آریستون ۲۴۰۰۰

استفاده کردن از پکیج دیواری و کارایی بالای این دستگاه برای تامین آب گرم و گرما باعث شده است که  برندهای معتبر دنیا در بازارهای سیستم گرمایشی به رقابت بپردازید. باید گفت پکیج آریستون یک برند ایتالیایی است که با کمک بهترین فناوری ها تولید شده است و  مشتریان برای تعمیر پکیج آریستون هزینه کمتری را می پردازند. باید گفت به هر حال خرابی و مشکل ممکن است که در پکیج آریستون به وجود بیاید چرا که این دستگاه ها گازسوز الکتریکی مکانیکی هستند. و دارای پیچیدگی های بسیاری می باشند و هرگونه مشکلی که در بخش های گاز و برق به وجود بیاید ممکن است که در قطعات دیگر دستگاه آسیب وارد شود.

زمان تعمیر پکیج آریستون

در بعضی از مواقع در هوای سرد زمستان  شاید پکیج نتواند هوای داخل خانه را گرم نگه دارد، یا اینکه آب را به طور کامل گرم کند، پس پکیج خراب شده است و نیازمند تعمیر میباشد. پکیج هم مانند دستگاه های مکانیکی دیگر ممکن است به مرور زمان آسیب ببیند و قطعات اصلی پکیج خراب شود و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، اگر سرویس پکیج آریستون سالیانه به طور منظم انجام شود برخی اوقات با تعویض یک واشر  و سفت کردن یک پیچ و تمیز کردن پکیج می توان از خرابی های متعددی جلوگیری کرد.

با توجه به اینکه  قیمت قطعات اصلی پکیج در حال افزایش میباشد سرویس کردن پکیج آریستون از نظر هزینه می تواند برای مشتریان به صرفه باشد.

عیب یابی پکیج آریستون مدل ۲۴۰۰۰

اگر عیب یابی پکیج به موقع انجام شود از هزینه‌های زیادی جلوگیری خواهد شد، برای عیب یابی پکیج آریستون باید کدهای خطایی که بر روی صفحه نمایشگر ظاهر میشود دقت نمود و برای برطرف کردن مشکل به دفترچه راهنمای پکیج مراجعه نمود یا اینکه از تعمیرکار و سرویسکار کمک گرفت.

در هنگام روشن نشدن پکیج باید، پریز برق، باز بودن شیر آب و گاز و جرقه زن دستگاه پکیج حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر عمل هواگیری پکیج انجام نشود ممکن است پکیج به مرور زمان سر و صدا ایجاد کند.

علت به درستی گرم نشدن پکیج آریستون

اگر شعله و فشار گاز پکیج کم باشد و همچنین جرقه از شعله دور باشد باعث میشود که آب گرم نگردد.

یکی دیگر از علت های اینکه آب پکیج گرم نخواهد شد خراب شدن برد پکیج است. که تعمیر این قسمت از پکیج باید توسط تعمیرکاران حرفه صورت گیرد.

اگر  ارتفاع شعله پکیج زیاد شود، به سرعت آب سرد و گرم خواهد شد و پیغام  توقف  گرم کردن آب سرد و گرم به برد میرسد در نتیجه آب در اثر پیام توقف مراحل سرد و گرم آب در آن اختلال به وجود می آید.

 یکی دیگر از علتهای سرد و گرم شدن آب  مشکل خرابی پمپ پکیج است.

  کم شدن فشار آب پکیج آریستون عواملی مثل مشکل آب ساختمان باعث میشود که فشار آب پکیج کم باشد. همچنین اگر هواگیری پکیج چند وقت یکبار انجام نشود و رسوب هایی که در پکیج وجود دارند تمیز نشود باعث بروز این مشکل در پکیج خواهد شد.

تعمیر پکیج آریستون ۲۴۰۰

روشن شدن انفجاری پکیج آریستون

ممکن است که در هنگام روشن شدن پکیج صدای بلند یا صدای انفجاری به وجود بیاید. علت این  مشکل را باید زیر جستجو نمود؛

شاید در قسمت خروجی مشعل پکیج مسدودیت به وجود آمده باشد.

اگر فاصله جرقه زن از مشعل استاندارد نباشد صدای انفجاری از پکیج به وجود خواهد آمد.

اگر در جرقه زن پکیج ضعف و اختلالی وجود داشته باشد باعث بروز این مشکل خواهد شد.

مراحل تامین شدن گاز دچار اختلال شده باشد یعنی اینکه فشار گاز ورودی کم یا زیاد خواهد شد.

اگر به جای گاز شهری از گاز مایع استفاده شود این مشکل به وجود می آید.

علت خاموش شدن پکیج آریستون

به وجود آمدن مشکل در ایجاد شعله

روشن نشدن چراغ پیلوت پکیج

خراب شدن فن دستگاه

به وجود آمدن ایراد در برد دستگاه

ممکن است با بررسی این موارد مشکل پکیج حل شو. اما در صورتی که مشکل پکیج برطرف نشود باید از نمایندگی های پکیج آریستون کمک گرفته شود.

سرویس کردن پکیج آریستون

بهتر است که چند وقت یکبار پکیج مورد بررسی قرار بگیرد که اگر برای پکیج مشکلاتی به وجود آمده است در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود. اگر مشکل به وجود آمده در پکیج حل نشود ممکن است به دیگر قسمت های پکیج آسیب وارد شود.چند وقت یکبار باید سرویس پکیج انجام شود تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری گردد. اگر مشکلات جدی برای پکیج به وجود بیاید باعث هزینه های بسیار سنگین خواهد شد.

سرویس کردن پکیج شامل موارد زیر است؛

رسوب زدایی دستگاه پکیج؛

پکیج هر چند وقت یکبار نیاز به رسوب زدایی دارد. بهتر است که با کمک رسوب گیر هایی مثل پلی فسفات و با وجود تهویه مناسب رسوب زدایی انجام شود. کنترل فشار آب؛

اگر فشار آب دستگاه زیاد یا کم باشد،  ممکن است به مرور زمان دستگاه آسیب ببیند

کنترل مدار گرمایشی و بهداشتی پکیج آریستون؛

باید چند وقت یکبار این مدار از نظر گرمایشی مورد بررسی قرار بگیرد.

آزادسازی  محور پمپ سیرکولاسیون؛

 اگر این قسمت از محور دچار گرفتگی شود، پمپاژ کردن و گردش آب به خوبی انجام نشده و باعث بروز مشکل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید